צריך לדעת למי להעיר, גם כשמדובר בנהיגה איטית

דב אילחננוב, 22, סאף זיתון, 29 ועמר זיתון, 26, נאשמים בעבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות לאחר שהיכו ופצעו נהג שהעיר להם על נסיעתם האיטית
אייל חן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

העיר לשלושה על נהיגה איטית והוכה באכזריות. לבית משפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד דב אילחננוב, בן 22 מחריש, סאף זיתון, בן 29 ועמר זיתון בן 26, שניהם מלוד, בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות.

על פי כתב האישום, לפני שבועיים בשעת בוקר מוקדמת, נסע המתלונן ברחוב מיכה רייסר בלוד.

באותה עת, נסע לפניו רכב מסוג סיטרואן ובו נסעו שלושת הנאשמים כשאחד מהם נהג. המתלונן כעס על מהירות נסיעתו האיטית של הסיטרואן ולכן צפר לו מספר רב של פעמים.

לאחר מרחק נסיעה קצר, במהלכו הסיטרואן עבר לנתיב הימני והמתלונן עקף אותו ועצר ברמזור של צומת הרחובות מיכה רייסר וסוקולוב בלוד.

רכב הסיטרואן עמד בצמוד לרכבו ואחד מהנאשמים, שנהג ברכב, פתח את דלת הנהג של הסיטרואן, אשר פגעה במכונית המתלונן ושאל אותו מה הבעיה שלו.

א.א. השיב ״אתה חמור זאת הבעיה״. בשלב זה יצא המתלונן מרכבו והתקרב אל רכבם של הנאשמים כשבאותו זמן הם גם יצאו מהרכב.

סאף זיתון, הוציא מתא המטען של ריכבו חפץ חד ושלושת הנאשמים תקפו אותו במכות ובבעיטות נמרצות אל חלקי גופו השונים, לרבות הראש, הצלעות והרגליים, וסאף זיתון ניסה לדקור אותו באמצעות החפץ החד שהיה בידו.

כתוצאה מהתקיפה, הקורבן התמוטט על הקרקע וזעק מכאבים. הנאשמים נכנסו אל רכבם ועזבו את המקום.


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות