צפו: גנב ‏בתחבולה מקשישים עשרות אלפי שקלים

המשטרה עצרה חשוד, תושב אור יהודה, בן 60 בחשד להתפרצות לדירות וגניבת רכוש וכסף תוך ניצול תמימותם של הקשישים. הוא שוחרר בתנאים מגבילים
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

המשטרה עצרה חשוד, תושב אור יהודה בן 60, בחשד להתפרצות לדירות וגניבת רכוש וכסף תוך ניצול תמימותם של הקשישים.

במסגרת פעילות סמויה של המשטרה נעצר בשבוע שעבר את תושב אור יהודה בן 60, לאחר שיצא מדירה בפתח תקווה אליה על פי החשד ביצע התפרצות. בחיפוש שבוצע על החשוד וברכבו נתפס רכוש מהדירה ממנה נמלט.

במסגרת החקירה הצליחו השוטרים לקשור את החשוד למספר התפרצויות וגניבות נוספות, אשר על פי החשד ביצע במהלך החודש האחרון, חלקן תוך ניצול חולשתם ותמימותם של קשישים, לדירותיהם נכנס על פי החשד באמתלות שונות וגנב מהם רכוש וכסף מזומן רב.

80 אלף שקלים במזומן

כמו כן, תפסו השוטרים ברשות החשוד רכוש החשוד כגנוב מאירועי ההתפרצויות ומזומן בסכום העולה על 80 אלף שקלים.

החשוד נעצר לחקירה ביום חמישי ובסוף השבוע הובא לדיון הארכת מעצר, שם שוחרר בתנאים מגבילים על ידי בית משפט השלום בת"א. המשטרה עררה על מעצרו בבימ"ש המחוזי שהחליט אף הוא לשחררו בתנאים.


שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות