תנ"צ בדימוס גיא ניר תובע את מי שהורשע באיומים כלפיו

התביעה, בגובה 200 אלף שקלים, הוגשה נגד אליהו מועלם שהודה והורשע באיומים ובהטרדה של ניר ובני משפחתו בין השנים 2018-2020
גילי סיוון-כהן |
תנ"צ גיא ניר, ארכיון. צילום: פלאש 90

תנ"צ בדימוס גיא ניר, הגיש תביעה ב-200 אלף שקלים נגד אליהו מועלם, שהורשע על סמך הודאתו בעבירות של איומים והטרדה באמצעות מתקן בזק, על כך שבין השנים 2018-2020 פרסם ושלח מספר הודעות פוגעניות וחלקן מאיימות בהיותו קצין משטרה בכיר וכן לבני משפחתו. טרם הוגש כתב הגנה.

על פי התביעה ניר ששירת 3 עשורים במגוון תפקידי בילוש, מודיעין ופיקוד במשטרה היה מעורב בהסגרת אביו של הנתבע מקולומביה לפרו, עת שימש בתפקיד נציג משטרת ישראל באמריקה הלטינית. בעקבות כך, פתח מועלם פרופיל פייסבוק פיקטיבי ושלח מספר מסרונים לתובע באמצעות המסנג׳ר בין השאר כתב: ״אתה בטוח שאתה גבר אה, יא חתיכת בן זונה סמרטוט ז תהיה בטוח שאגי שמתי לי למטרה לזיין אותך(בדרכים חוקיות במובן) אבל אני אותך יזיין, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שאני ידפוק אותך", כתב לו הנתבע ואף המשיך והטריד מינית את בתו של ניר ואת רעייתו.

כאמור, לפני מספר חודשים מועלם הורשע על סמך הודאתו בעבירות של איומים והטרדה באמצעות מתקן בזק ונגזרו עליו חודשיים מאסר בפועל שיבוצעו בדרך של עבודות שירות, חודשיים מאסר על תנאי, פיצוי ניר בסך של 7,000 שקלים וכן פיצוי רעייתו של ניר בסך של 3,000 שקלים.

בתביעה מציין ניר, כי תוכנם הבוטה, המאיים, המכפיש והפוגעני של פרסומי הנתבע, אשר הופנו כלפי ילדיו ורעיית התובע ובחלקם פומביים אשר זכו לחשיפה רבה, מבטאים במובהק את כוונת הנתבע לפגוע בתובע ובבני משפחתו. "הנתבע בחר להסתתר מאחורי פרופיל פיקטיבי ושם בדוי (משה כהן) מה שאומר דרשני, שעה שהפיץ בדפי הפייסבוק השונים את שלל פרסומיו הפוגעניים. רק שבעקבות חקירה של משטרת תל אביב נמצא שהנתבע הוא זה העומד מאחורי פרסומים אלו", נכתב בתביעה.


תומר בכר – משרד עורכי דין ונוטריון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות