אישום: תושב פתח תקווה תקף כתבת ערוץ 14 במהלך הפגנה

לבית משפט השלום בפ"ת הוגש כתב אישום נגד תושב העיר בגין איומים ותקיפה הגורמת חבלה כלפי העיתונאית שנזקקה בעקבות התקיפה לטיפול רפואי
אייל חן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בפתח תקווה הוגש כתב אישום נגד תושב העיר בגין איומים ותקיפה הגורמת חבלה כלפי עיתונאית ערוץ 14 שסיקרה הפגנה.

חוקרי המשטרה פתחו בחקירה לפני כחודשיים עם קבלת תלונה מעיתונאית שטענה כי הותקפה מס' חודשים קודם לכן עי מפגין עת סיקרה הפגנה בפ"ת.

מחומר החקירה עלה כי בחודש מרץ התקיימה הפגנה בפ"ת והמתלוננת שסיקרה את הפגנה בזמן שהיתה בהריון הותקפה עי הנאשם לאחר שהצמיד לאוזנה מגאפון והפעיל קולות סירנה חזקים תוך שהוא קורא לעברה קריאות גנאי.

לאחר שהעיתונאית שהיתה כאמור בהריון הדפה את המגאפון ממנה, דחף אותה בתגובה הנאשם כאשר הדבר חזר על עצמו פעם נוספת. לאחר מכן,

הורחק הנאשם מהעיתונאית עי אזרחים אך שב אל מקומה של העיתונאית וחזר על מעשיו, בתגובה עזבה העיתונאית את המקום אך הנאשם וחבריו הלכו בעקבותיה עד שנכנסה לבניין סמוך.

כתוצאה ממעשי הנאשם נזקקה העיתונאית לטיפול רפואי ונגרמה לה חבלה של ממש. עם קבלת התלונה פתחו חוקרי המשטרה בחקירה ובסיומה הגישה כאמור שלוחת התביעות במחוז מרכז כתב אישום נגד הנאשם.


עו"ד אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות