הסוכן המשטרתי שהפליל 26 סוחרי סמים

לביהמ"ש בירושלים הוגשו כתבי אישום נגד 26 מעורבים המייחסים להם ביצוע 41 עסקאות למכירת קוקאין וקנבוס. סוכן סמוי שתיעד את הרכישות הוביל להעמדתם לדין
רונן לוי |
סחר בסמים קוקאין
סחר בסמים, אילוסטרציה envato

לבתי משפט השלום והמחוזי בירושלים הוגשו כתבי אישום נגד 26 נאשמים, תושבי חולון, אור יהודה, רמלה, אשדוד, ירושלים, בת ים, קרית עקרון, גדרה, כפר כנא וביר נבאללה כבני 18-48, וזאת לאחר שביצעו 41 עסקאות סמים אשר פעילותם נחשפה באמצעות סוכן משטרתי.

על פי כתבי האישום, במסגרת פעילות סוכן סמוי משטרתי נרכשו על ידו סמים מסוכנים כגון, קוקאין, דוסה, כדורי אקסטזי ועוד, בעסקאות שתואמו מראש ובוצעו עם הנאשמים.

באחד המקרים, לפני כחודשיים, שוחח אחד הנאשמים עם הסוכן, בין היתר על ענייני סמים, והשניים ניסו לתאם מפגש.

הנאשם אמר לסוכן כי הוא פגש באדם המחזיק בסם מסוג קוקאין ברמה הטובה ביותר ויוכל לחבר ביניהם בתמורה כספית לפעילותו כמתווך.

הסוכן ביקש לרכוש 20 גרם מסוג קוקאין לבדיקה. השניים תיאמו כי ייפגשו בכניסה לתחנה המרכזית בתל אביב ומשם נסעו לקיוסק בשכונת התקווה בתל אביב.

למקום הגיעו שני נאשמים נוספים שהעבירו לסוכן כ-20 גרם קוקאין בתמורה כספית לנאשמים.

בהמשך התבצעו שתי עסקאות סמים נוספות בסכומים גבוהים הרבה יותר, כגון 61 אלף שקלים לכ-250 גרם סמים.

"קיבלתי סחורה חדשה"

לפני כשבועיים ובהמשך לעסקאות הללו, התקשר אחד הנאשמים לסוכן ועדכן כי קיבל סחורה חדשה וביקש כי הסוכן ירכוש קילו קוקאין בתמורה ל-200 אלף שקלים, לאחר דין ודברים בין השניים סוכם כי הסוכן ירכוש את הסמים תמורת 195 אלף שקלים.

הסוכן נסע אל חנייה הסמוכה לתחנת הדלק בצומת שורש, שם המתין ברכבו. אז הגיעו שני נאשמים ואחד מהם העביר לידי הסוכן חבילה עטופה בניילון נצמד ובתוכה הסמים. מיד לאחר מכן נעצרו הסוכן והנאשמים. במהלך ההובלה אל החקירה במשטרה קילל אחד הנאשמים את אחד השוטרים ואמר לו "אם אני אשפוך אותך על הרצפה אני אזיין אותך יא בן זונה מזדיין".

במקרה אחר, החזיק אחד הנאשמים בביתו אקדח וסמים מסוגי קוקאין וקנבוס, לפני כשבועיים הגיעו שוטרים לדירתו אז השליך הנאשם מחלון דירתו בקומה -20 את שקיות הקוקאין, גרב ובתוכה אקדח וכדורים אשר פגעו בעוצמה רבה ברצפה במרחק קצר מהשוטר וכמעט פגעו בו.


שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות