איים על אשתו ההרה: "אם הבן שלי יהיה גוי אני אהרוג אותו"

תושב לוד בן 27 נאשם כי בשתי הזדמנויות תקף באכזריות את בת זוגו ואיים כי יהרוג אותה אם בנו יוולד גוי. הפרקליטות: "באחד מבקבוקי התינוק הוא אחסן אלכוהול"
דנה לווינסקי |
אילוסטרציה evanto

צעיר תושב לוד בן 27, היכה פעמיים באכזריות את אשתו, בחודשי הריונה הראשונים, פעם אחת כאשר חזר מבית הכנסת והבין שהיא עישנה צעק לעברה: "מה את גויה! הבן שלי לא יהיה גוי, אם הוא יהיה גוי אני אהרוג אותו". בנוסף, על פי כתב האישום, באחד מבקבוקי התינוק שלהם אחסן הנאשם אלכוהול.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות, שלוחת שפלה מרכז, לבני הזוג היה תינוק בן 8 חודשים והמתלוננת היתה בחודשי הריון ראשונים. לפני כעשרה ימים, כאשר שב לדירה מבית הכנסת כשהוא תחת השפעת אלכוהול, ניגש אליה והעיר אותה משנתה. כאשר הבין כי עישנה סיגריה החל לצעוק ולאיים עליה והיא ניגשה להכין לתינוק בקבוק ובאותה העת אמר לה הנאשם, אל תכיני לו אוכל מהבקבוק הזה וכאשר שפכה את תוכנו התברר שהיה מלא באלכוהול.

בעקבות כך, הנאשם דחף אותה והיא מעדה לאחור. בתגובה, החלה המתלוננת לארגן חפציה תוך שמודיעה לנאשם כי בכוונתה לעזוב את הדירה. לפתע ניגש אליה, דחף אותה לעבר מיטה בעודה נופלת על גבה. אז ניגש לדלת החדר, סגר אותם יחדיו בחדר והוציא את ידית הדלת. בתגובה, שבה המתלוננת וביקשה ממנו כי יפתח את הדלת, אך הנאשם סירב היא ניגשה לחלון החדר וצעקה לעזרה. או אז, ניגש הנאשם, אחז בשיערה ומשך אותה אחורנית בעוצמה תוך שהיא נופלת ארצה. כאשר התרוממה ממקומה כדי לקחת לידיה את התינוק, אז אחז הנאשם בידיה בכדי למנוע בעדה לעשות כן ונגח במצחה בעוצמה באמצעות ראשו.

אלכוהול בבקבוק של התינוק

המתלוננת הטיחה בו כי אם היה עושה כן בעודה אוחזת את התינוק, קרוב לוודאי היה התינוק נפגע וזה בתגובה אמר לה כי אם בנה יהיה חילוני הוא יהרוג אותו ויהרוג את אמא שלה בדקירות וגם יהרוג אותה אם לא תיתן לו לראות את הילד שלו, תוך שהוסיף כי יוציא לה את העיניים כדי שלא תוכל לראות את הילד. בין השניים המשיך דין ודברים במסגרתו ניגש אליה הנאשם, אחז בצווארה בעוצמה באמצעות ידו הימנית בעודו דוחף אותה למיטה, תוך שהמתלוננת חשה שהיא נותרת ללא אוויר. המתלוננת עוד ניסתה לבעוט בנאשם אך לאחר מכן הפסיקה להיאבק והשימה עצמה כמעולפת בניסיון לגרום לנאשם לחדול ממעשיו.

בתגובה, כך נטען בכתב האישום, עזב הנאשם את צווארה ואז סטר לה באמצעות ידו הימנית בחוזקה בלחיה תוך שאומר לה: "אל תשחקי את עצמך מתעלפת". המתלוננת דחפה את הנאשם ממנה וניגשה לדלת בכדי לנסות לפתוח אותה, אז נטל הנאשם לידיו בושם בעל חוד ושרט באמצעותו את המתלוננת תחת כתפה השמאלית כך שוב ושוב עד שדם ניגר מגופה.

על פי אישום נוסף, במקרה אחר שהנאשם שב בגילופין מבית הכנסת בתחילת החודש, הוא ביקש לדבר עם המתלוננת. כאשר היא ביקשה ממנו שיעזוב אותה לנפשה, הוא חסם את פיה באמצעות ידו. המתלוננת הדפה את הנאשם ממנה והוא משך בשערה ובעט באמצעות רגלו בבטנה תוך שאיים עליה שיכה אותה אם תצא עם הילד בשבת. בתגובה צעקה המתלוננת ואביו הזעיק משטרה. עם הגעת שוטרים לדירה אמר לה הנאשם כי תיזהר פן תדבר.


עו"ד אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות