צעיר בן 25 נאשם ברצח יאיר חדד ז״ל

כתב אישום חמור הוגש לביהמ"ש המחוזי בבירה נגד תושב ת"א המייחס לו את הרצח האכזרי של חדד ואת שריפת גופתו בחודש שעבר סמוך לתחנת דלק
רונן לוי |
הנאשם ברצח יאיר חדד ז"ל בעת הארכת מעצרו בביהמ"ש. צילום: פלא ש 90

הרצח המחריד בבקעת הירדן של יאיר חדד ז"ל: כתב אישום חמור הוגש בסוף השבוע (יום שישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד תושב תל אביב כבן 25, וזאת לאחר שרצח את חדד ז"ל לפני כחודש, דקר אותו והצית את גופתו. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של רצח, הצתה והשמדת ראיה.

על פי כתב האישום, לפני כחודש אסף הנאשם את יאיר חדד ז"ל מתחנת הדלק בשדי תרומות בסביבות השעה 11:00 והשניים נסעו דרומה על כביש מס' 90. כעבור זמן קצר פנה הנאשם לכיוון גשר אדם ועצר את הרכב זמן קצר לאחר מכן. מספר שעות לאחר מכן דקר הנאשם את חדד ז"ל באמצעות חפץ חץ בגופו ובפניו וגרם למותו.

לאחר מכן עזב הנאשם את המקום כשהוא משאיר את גופת המנוח ואת הרכב. בשעות הערב הגיע באופן רגלי לתחנת הדלק "במפגש הבקעה", מילא ג'ריקן בנזין וחזר למקום. בשלב מסוים הוביל את גופת המנוח למטע תמרים הסמוך לגשר אדם, שפך בנזין על הקרקע ועל מכנסיו של המנוח והצית את גופתו ביחד עם ציוד נוסף שהיה שייך לו.

מיד לאחר מכן, נסע הנאשם ברכב למתחם החנויות ב"מפגש הבקעה", נטל צינור כיבוי אש שהיה סמוך לאחת החנויות במפגש הבקעה והציף את הרכב ואת תכולתו במים, במשך למעלה משעה. במקביל לכך, השליך הנאשם על הכביש ובסביבת הרכב חפצים שונים מתוך רכבו, שטף את גופו באמצעות הצינור וכן החליף את בגדיו. כל זאת, במטרה להסתיר שאריות של דמו של המנוח שנותרו ברכב ובכליו וכך לעשות אותם בלתי ניתנים לפיענוח או לזיהוי.


עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות