אישום: חצה קו הפרדה רצוף וגרם לתאונה קטלנית

לביהמ"ש לתעבורה בב"ש הוגש כתב אישום נגד דינקו קפליו, 50 מאור יהודה, המייחס לו גרימת מוות ברשלנות של נהגת בתאונה שהתרחשה לפני כשנה
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה

לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד דינקו קפליו, בן 50 מאור יהודה, לאחר שלפני כשנה נהג באופן רשלני וגרם לתאונת דרכים קטלנית, זאת לאחר שחצה קו הפרדה רצוף.

"אופן נהיגתו של המשיב, אשר נהג ברכבו ברשלנות ותוך הפרת חובותיו כלפי המשתמשים האחרים בדרך – יש בו כדי להעיד, כי המשך נהיגתו יהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך, וכי המשיב אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה", כתבו נציגי הפרקליטות לבית המשפט.

מכתב האישום עלה כי לפני כחודשיים, בשעות הלילה המוקדמות, נהג דינקו בכביש 239, כאשר באותה העת, נהגה המנוחה ברכבה בכיוון ההפוך לכיוון נסיעתו.

במהלך נסיעתו סטה דינקו עם רכבו שמאלה בצורה אלכסונית, חצה את קו ההפרדה הרצוף שבמרכז הכביש, עבר לנתיב הנסיעה הנגדי ופגע ברכבה של המנוחה.

מעוצמת ההתנגשות, רכבה של המנוחה עלה על מעקה הבטיחות ורכבו של דינקו סטה ימינה ונעצר בהמשך הכביש בנתיב נסיעתו המקורי.

"נהיגה רשלנית"

כתוצאה מהתאונה, המנוחה נחבלה חבלות קשות, אושפזה בבית-החולים, כשהיא מורדמת ומונשמת, ועברה ניתוח, אך לאחר יומיים נפטרה עקב החבלות שנגרמו לה בתאונה.

לדינקו נגרמו חבלות ושברים והוא ואושפז בבית-החולים למשך 14 ימים.

לנוסעת שהייתה עם המנוחה ברכב נגרמו חבלות שחייבו את אשפוזה ולנוסע שהיה עמן נגרמו חבלות קלות.

במקביל לכתב האישום הוגשה בקשה לפסילת הרישיון עד תום ההליכים, במסגרתה ציינה הפרקליטות כי: "אופן נהיגתו של המשיב, אשר נהג ברכבו ברשלנות ותוך הפרת חובותיו כלפי המשתמשים האחרים בדרך – יש בו כדי להעיד, כי המשך נהיגתו יהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך, וכי המשיב אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה".

לדינקו יוחסו עבירות של גרימת מוות ברשלנות, נהיגה ברשלנות וגרימת חבלה של ממש וכן עקיפה תוך חציית קו הפרדה רצוף, בשל עקיפה שביצע דינקו בסמוך למועד התאונה, במקום בו יש קו הפרדה.


עו"ד נתנאל מויאל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות