כתב אישום: תקפה את השר דיכטר בצאתו מאירוע

אפרת מרמור נאשמת בביהמ"ש השלום בפתח תקווה בתקיפת השר בצאתו מאירוע של משרד החקלאות באיירפורט סיטי על רקע הרפורמה המשפטית: "הניפה לעברו דגל"
רונן לוי |
הפגנה נגד דיכטר בשבוע שעבר. צילום: פלאש 90

לבית משפט השלום בפתח תקווה הוגש כתב אישום נגד אפרת מרמור ורועי דניאלי. מרמור מואשמת שתקפה את השר אבי דיכטר באירוע של משרד החקלאות בהשתתפות השר באולם אווניו באיירפורט סיטי בשוהם.

כתב האישום הוגש על ידי התביעה המשטרתית .

על פי כתב האישום, בשעות הבוקר התקיים באולם אווניו באיירפורט סיטי אירול של משרד החקלאות בהשתתפות השר לכלכלה ניר ברקת והשר לחקלאות, אבי דיכטר.

אותן הנסיבות, בשעה 07:00 ההלה במקום מחאה על רקע הרפורמה המשפטית בהשתתפות כ 500 מפגינים, ביניהם הנאשמים. מהלך ההפגנה כמתואר לעיל, חסמו המפגינים את צירי התנועה מספר פעמים כך שנוצרו פקקי ענק וכוחות המשטרה פינו את הציר תוך כדי שהמפגינים משתמשים בכריזה, צעקות, תופים, קורעים את האזיקונים המחברים בין גדר הכניסה ומפריעים לסדר הציבורי.

הנפת הדגל

בשעה 10:00 או בסמוך לכך, עברו כלל המפגינים לכניסה האחורית לאולם "אווניו" לקראת יציאתו של השר דיכטר בשעה 10:15 יצא מהמקום רכב, אותו מיד הקיפו עשרות מפגינים שניסו להגיע למגע עם הרכב, ביניהם הנאשם שבעט ברכב בחוזקה ומיד החל להימלט מהמקום.

בתגובה לכך, ביקש חובב כהן, שביצע אותה עת את תפקידו כראש אבטחת אישים של יחידת מגן במשרד ראש הממשלה לתפוס את הנאשם ולמנוע בריחתו, הניח על כתפו את ידו השמאלית אך הנאשם נשך את המתלונן בפרק כף ידו.

בשעה 10:33 יצא השר אבי דיכטר מאולם "אווניו" ועשה דרכו לרכב. או אז, נצמדה הנאשמת לגדר שהפרידה בינה לבין השר, הניפה לעברו את הדגל בו אחזה אך לא פגעה וכשהניפה אותו שנית, פגעה בראשו של השר. 7מיד ובסמוך, רצה הנאשמת לרכב השר וחבטה באמצעות הדגל במכסה המנוע בעוצמה.


עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות