צפו: פרץ וגנב מהסופר פארם עשרות פעמים

המדינה העמידה לדין את תושב נתניה, 32, שבמהלך 3 חודשים גנב סחורה בעשרות אלפי שקלים מסניפים שונים של רשת בתי המרקחת ב-18 מקרים שונים
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

תושב נתניה, בן 32, מצא שיטה טובה להתפרנס בקלות, כאשר היה נכנס לחנויות סופר פארם ובמשך 3 חודשים גנב סחורה בעשרות אלפי שקלים אותה היה מוכר.

כעת הוגש נגדו כתב אישום המייחס לו 18 מקרי פריצה שונים, באחד מהם אף איים על עובד שהבחין במעשיו.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות, שלוחת מעצרים שרון, החל מחודש פברואר הנאשם נכנס לסניפי סופר פארם, פעמים רבות וגנב משם 74 בשמים, 5 זוגות משקפיים, מוצרי גילוח ומברשות חשמליות בסכום כולל של 45,427 שקלים. הנאשם היה מתפרנס מזה כאשר לאחר הגניבה הוא היה מוכר את הסחורה.

זיהה את עצמו במצלמות

לאחר מעצרו על ידי השוטרים, הוא הודה וזיהה את עצמו במצלמות, לדבריו ידע כי גנב מוצרים יקרים מאוד , אותם מכר בחצי מחיר בשוק נתניה.

הוא גם סיפר כי נהג להשתמש בתיקים עם ציפוי כסף בפנים כדי להקשות על זיהוי מוצרים ביציאה מהחנות.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי: "המדובר באירוע ברף חומרה גבוה עת ונכנס לסניפים השונים במטרה לבצע עבירות רכוש ואף באחד המקרים איים על העובד שניסה לעצרו וניסה לתקוף אותו. המדובר בצבר של עשרות אירועים בתקופה קצרה במהלכה פגע באופן תדיר ברכושם של אחרים", נכתב בבקשה, "במהלך התקופה הזו הוכיח המשיב חוסר מורא מוחלט כאשר אף לעיתים היה נכנס לסניף ממנו גונב רכוש, ולאחר שיצא מהסניף שב אליו לאחר מכן על מנת לבצע שוב את זממו".


עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות