נערים בני 17 נאשמים כי שדדו ותקפו נשים בזנות

כתב האישום שהוגש נגד השניים, תושבי י-ם וכוכב יעקב, מייחס להם תקיפה של הנשים לאחר שקבעו עימן מפגש במקומות שונים בעיר. הפרקליטות מבקשת להותירם במעצר
%d7%93%d7%a0%d7%99%d7%90%d7%9c-%d7%91%d7%9f-%d7%97%d7%9e%d7%95 |
שוד שודד איום חטיפה סחיטה
אילוסטרציה envato

כתב אישום הוגש נגד שני נערים בני 17 מירושלים וכוכב יעקב שנעצרו בחשד ששדדו ותקפו בשני מקרים נשים בזנות. על פי כתב האישום, בין השאר, מצלמות אבטחה תיעדו את השניים שהם נמלטים לאחר המקרה. במקביל להגשת כתב האישום נגד שני הקטינים, מבקשת הפרקליטות להותירם במעצר עד לתום ההליכים נגדם.

לפני מספר שבועות שני הנערים קבעו עם אישה בזנות בתל אביב בדירה בה היא שוהה, כאשר הגיעו היכו אותה, הצמידו סכין לצווארה ושדדו ממנה 2,000 שקלים, לפני שיצאו מחקו ממכשיר הטלפון שלה את השיחות בווטסאפ של הנער שקבע איתה.

יום למחרת הגיע אחד מהם לאישה בזנות אחרת שקבע איתה, לאחר שנכנס פתח את הדלת לחברו ואז באייומי סכין שהוצמדה לצווארה היכו אותה, וקשרו אותה עם סרט הדבקה וזאת כלקח משוד יום הלפני שבו הנשדדת שרטה אחד מהם. הפעם הם שדדו ממנה 800 שקלים ושני מכשירי טלפון, לקחו את המפתח ונעלו אותה קשורה בביתה.

ביום ראשון שעבר, שוטרי מחלק הנוער של תחנת יפו, עצרו שני חשודים במקרה, נערים בני 17 תושבי ירושלים וכוכב יעקב בחשד ששדדו את השתיים. החשודים נעצרו והובאו בפני שופט ומעצרם הוארך בבית המשפט לנוער בבת ים. עם השלמת החקירה הוגשה בעניינם הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש כתב אישום כנגד החשודים ובקשה למעצר עד תום הליכים וכאמור בימים האחרונים הוגש נגדם כתם האישום.


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות