מעסה נאשם בביצוע עבירות מין במטופלת

הפרקליטות העמידה לדין את יהודה סיני, 65, שעבד כמעסה במרכז "בית דרך חיים" בנמל ת"א וע"פ המיוחס לו במקום עיסוי רקמות עמוק ביצע מעשים מגונים בלקוחה
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

עיסוי הרקמות העמוק, הפך למעשה מגונה. לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום כנגד יהודה סיני, בן 65 מתל אביב, לאחר שבמסגרת עבודתו כמעסה ביצע מעשים מגונים במטופלת.

מכתב האישום שהוגש על ידי הפרקליטות עלה כי סיני עבד כמעסה במרכז "בית דרך חיים" שבנמל תל אביב.

כאשר הגיעה המתלוננת למקום לצורך קבלת טיפול "עיסוי רקמות עמוק", הזמין אותה סיני לחדר הטיפולים ואמר לה להוריד את בגדיה ולשכב על מיטת הטיפולים.

יהודה סיני יצא מן החדר, המתלוננת פשטה את בגדיה, נותרה בתחתוניה ונשכבה על מיטת הטיפולים, כשגופה מכוסה בשמיכה.

כאשר שב לחדר, פנה אליה ואמרה לה כי תהנה יותר מהעיסוי אם תוריד את תחתוניה והמתלוננת עשתה כן כאשר השמיכה מכסה את גופה.

במהלך העיסוי, הסיט יהודה סיני את השמיכה מרגליה ומישבנה של המתלוננת וליטף אותו בשתי ידיו. בתגובה, ביקשה המתלוננת מסיני שימקד את העיסוי באזור הכתפיים.

סיני עשה כן, אך בהמשך שב והסיט את השמיכה מישבנה של המתלוננת וליטף אותו בשנית.

סיני הסיט את השמיכה מרגלה השמאלית של המתלוננת, חשף את ישבנה ואת מפשעתה ועיסה את הירך הפנימית בתנועה לעבר מפשעתה. בשלב זה, נגע יהודה סיני באיבר מינה של המתלוננת וזאת לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני.

בתגובה, כך מפורט בכתב האישום, דרשה המתלוננת מסיני לסיים מיד את העיסוי ולצאת מהחדר על מנת שתוכל להתלבש. סיני ביקש מהמתלוננת "בבקשה אל תגידי כלום" ולבסוף יצא מהחדר. המתלוננת התלבשה ויצאה נסערת. כתב האישום מייחס לסיני ריבוי עבירות של מעשה מגונה.


משרד עורך דין תעבורה – פלילי אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות