נאשם כי הטריד את גרושתו: "לא אשחרר ממך עד המוות"

איש שב"ס לשעבר, תושב השרון בן 39, נאשם כי נהג לעקוב ולאיים על פרודתו משום שחשד כי היא מנהלת רומן עם חברו. המדינה מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

איש השב"ס לשעבר, תושב השרון בן 39, נאשם כי נהג לעקוב, להטריד ולאיים על גרושתו עקב חשדו כי מנהלת קשר רומנטי עם חברו. בימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום בו מיוחסים לו 6 אישומים במספר רב של אירועים וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

"מדובר בנאשם בעל דפוס התנהגות אלים ואובססיבי כלפי גרושתו, אשר שוב ושוב מאיים בפגיעה בה, מסיג גבול לביתה ופוגע בפרטיותה, ואף הוראה חוקית וצו בית משפט לא מנעו ממנו לשוב ולבצע המיוחס לו", נכתב בבקשה.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי מחלקת התביעות, שלוחת שרון, היו הנאשם והמתלוננת פרודים.

במספר אירועים שונים איים על גרושתו, באמצעות הודעות וואטסאפ ושיחות טלפון כמו כן במספר הזדמנויות, נכנס לדירתה ופגע בפרטיותה בכך שעקב אחריה וחיטט בפח האשפה.

בין השאר, לאחר שנעצר ושוחרר, נטען כי יצר איתה בניגוד לתנאי שחרורו ובניגוד לצו ההגנה שניתן ע״י בית המשפט: "אין מה להשוות למה שאני עובר בכלל, גם בלי המצב הבריאותי. הייתי מלך ועכשיו אני מרגיש עבד… ירקת עליי וירקת על הילדים שלך ויום אחד את תשלמי על זה… את מדברת עם אנשים זרים דברים שאת לא אמורה, דיברת עם אמא שלי בניגוד לרצוני. על כל אלו ועוד, כמו שאמרתי לך בשיחה, לא לוקח את הילדים בכלל… ואת תשלמי על זה את רק הורסת אותי עוד יותר אז אני גם אחזיר לך", כתב לה והמשיך: "אני סובל גם את תסבלי…. אני לא אשחרר ממך עד המוות…".

"אני סובל, גם את תסבלי"

במקרה אחר הוא התקשר אליה ואמר לה: "כל קשר שהיה לך עם כל גבר אני אהרוס לך אותו עד היסוד, ואת לא תהיי עם אף אחד אל תדאגי אני אדאג לזה בסדר?… אני אומר לך מעכשיו אני אדע ואני יודע הכל, ואני יודע מישהו בא הביתה מישהו לא בא הביתה אל תדאגי אני יודע גם אתמול איפה את היית אחרי החתונה… אל תדאגי אני אעשה מעקפים על הבית אני רוצה לראות שמישהו נכנס".

יחידת התביעות שלוחת שרון ביקשה את מעצרו עד תום ההליכים וציינה בבקשה כי: "המדיניות השיפוטית הנוהגת היא כי מי שמואשם כהתעללות או באלימות כלפי בני משפחתו ייעצר עד תום ההליכים, אלא אם מתקיימות נסיבות מיוחדות ויוצאות דופן… אל מול זכותו של המשיב לחירות, עומדת החובה על בית המשפט לעמוד לימינה של המתלוננת ולהגן עליה מפני המסוכנות הטמונה במשיב".


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות