בוטל כתב אישום נגד אם שהגנה ממעצר על בנה האוטיסט

בתום שנתיים של התנהלות ההליכים נגד האם, לה יוחסו עבירות של הפרעה לשוטר ושימוש בכוח, הודיעה המדינה על חזרה מכתב האישום "בהתאם לנסיבות המיוחדות"
גילי סיוון-כהן |
מעצר. ארכיון

שנתיים לקח למשטרה להתעשת ולבטל כתב אישום, שהוגש נגד אם בגין הפרעה לשוטר ושימוש בכח כדי למנוע מעצר, זאת לאחר שהשוטרים עצרו את בנה שהינו על הרצף האוטיסטי והיא הגיעה וניסתה למנוע מהם לעצור אותו.

על פי כתב האישום, אירעו כ-7 אירועי שריפה במוקדים שונים בגזרת שכונת רמות בירושלים.

שוטרים שהגיעו למקום עזבו לאחר כיבוי האש, לאחר מכן השוטרים נקראו שוב למקום ותפסו נער עליו הצביעו נערים אחרים כמי שהצית את האש.

השוטר דניאל הכניס אותו לניידת ותוך זמן קצר הגיעה אימו של הנער וביקשה שבנה הסובל מאוטיזם ישוחרר, וניסתה לפתוח את דלת הניידת.

במקום היתה המולה רבה של שכנים שהתאספו בשל האירוע ובשל המהומה הנער הצליח להימלט מהניידת והיא הלכה במהירות מהמקום.

"נסיבות מיוחדות"

השוטרים ניגשו אליה וביקשו ממנה פרטים מזהים אך היא המשיכה בדרכה תוך שהיא מקללת וצועקת על השוטרים והעיפה את משקפי השמש מהפנים של השוטרת וזו הודיעה לה על מעצרה וניסתה לאזוק אותה.

האם הצליחה להשתחרר מידיה של השוטרת והתרחקה ממנה מספר צעדים, השוטרים שוב ניגשו אל הנאשמת וזו התיישבה על הרצפה והחלה לבעוט ולהדוף בידיה וברגליה בשוטרים.

הנאשמת הוכנסה לניידת המשטרה, נשכבה על המושב האחורי ובעטה בשוטר ובשוטרת.

לאחר הגשת כתב האישום הסנגורית החלה במשא ומתן עם יחידת התביעות של המשטרה ובסופו של דבר באחרונה החליטו שם לחזור בהם מכתב האישום כאשר בבקשה שהגישו לבית המשפט ציינו כי בהתאם לנסיבות המיוחדות בתיק, תוך שימת לב למאפיינים האישיים של הנאשמת ובנה, הוסכם על חזרה מכתב האישום. השופט אביחי דורון שקיבל את הבקשה הורה על ביטול כתב האישום.


לצפייה ודירוג כבוד השופט אביחי דורון


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות