אישום: איים על הצוות הרפואי כי לא היה מרוצה מהטיפול באימו

ע"פ כתב האישום שהוגש לביהמ"ש בת"א, הנאשם איים על המזכירה במחלקה שבה אושפזה אמו באיכילוב. בהמשך גם איים על מנהל המחלקה: "סמרטוט, אהרוג אותך"
נעמה כהן |
בית החולים איכילוב. צילום: אתר בית החולים

טיפול בבית החולים לעיתים מוציא אמוציות מאנשים, כך עולה מכתב אישום שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב, נגד תושב אשקלון בן 50. על פי כתב האישום הנאשם, שלא היה מרוצה בטיפול באימו במחלקה פנימית בבית החולים איכילוב, איים לרצוח את מנהל המחלקה והמזכירה.

על פי כתב האישום, אימו של הנאשם, היתה מאושפזת במחלקה פנימית באיכילוב והוא לא היה מרוצה בלשון המעטה, מהטיפול באימו ע״י צוות המחלקה.

באחד הבקרים בו הנאשם שהה במחלקה, הוא התקרב לדלפק שמאחוריו ישבה המזכירה וצעק עליה: "יא זונה, תני לי לראות מצלמות! אני רוצה שתסבירו לי מה קרה לאמא שלי".

המזכירה ביקשה ממנו לא לצעוק וזה בתגובה לכך, התקרב אליה בצורה מאיימת בעודו מנופף בידיו וצעק: "אני אהרוג אותך, אני אהרוג את כולם, תימניה מסריחה".

"אשכנזי מסריח, אני אהרוג אותך"

למקום הגיע גם מנהל המחלקה אשר ביקש ממנו להפסיק לדבר בצורה כזאת. בתגובה לכך, התקרב הנאשם גם למנהל המחלקה בצורה מאיימת בעוד מנופף בידיו וצעק: "סמרטוט, בן זונה, אשכנזי מסריח, אני אהרוג אותך".

כתב האישום ייחס לנאשם איומים, התנהגות פרועה במקום ציבורי והעלבת עובד ציבור.

"במעשיו, התנהג הנאשם כאופן פרוע במקום ציבורי, איים על הצוות הרפואי בפגיעה בגופם והעליב אותם כשהם ממלאים את תפקידם".
במקרה אחר, על פי כתב אישום נוסף, שהוגש לבית המשפט, תושבת בת ים, בת 29, שהתה בפגיה, בבית החולים וולפסון בחולון,

אחת הרופאות ביקשה ממנה לעטות מסיכה על פניה מספר פעמים והנאשמת בתגובה ירקה עליה באזור הצוואר. הרופאה הזעיקה את השוטר שמוצב במקום ולאור סירוב הנאשמת להזדהות בפניו הודיע לה השוטר כי היא עצורה, תפס בידה והוביל אותה לעבר משרד השיטור.

הנאשמת בתגובה החלה לצעוק: "אונס, הוא רוצה לאנוס אותי" ובמקביל תפסה במבושיו בתגובה השוטר אזק אותה והכה בידה כדי להזיזה ממבושיו.


עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות