איים לרצוח מקהילת הלהט"ב – "אתה מבין שאתה הולך להידקר"

לביהמ"ש השלום בת"א הוגש כתב אישום נגד אלרן רחמני, 45 תושב העיר, על כי איים לפגוע באנשי הקהילה. האישום מייחס לו איום ממניע של עוינות מחמת נטייה מינית
אייל חן |
מצעד הגאווה בירושלים. המצולמים אינם קשורים לכתבה. צילום: נתי שוחט, פלאש 90

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום כנגד אלרן רחמני, בן 45 מתל אביב, לאחר שאיים לרצוח הומוסקסואלים, לפגוע בהם, ובמרכז לנשים טרנסג'נדריות.

כתב האישום מייחס לרחמני עבירה של איומים ממניע של עוינות כלפי ציבור מחמת נטייה מינית.

מכתב האישום עלה כי רחמני התקשר בסוף חודש מאי למרכז לנשים טרנסג'נדריות בעיר תל אביב.

במהלך השיחה, טען בכזב כי ברצונו לתרום חפצים למרכז אותו כינה מרכז ל-"קוקסינלים וכאלה באזור ת"א", תוך שהוא מבקש מהעובד בטלפון למסור לו את כתובת המרכז.

לאחר שהעובד השיב כי הכתובת חסויה, אמר לו רחמני "אתה מבין שבעצם אתם, כלומר אתם לוקחים חלק ועוזרים בעצם לאנשים לחתוך את עצמם ולפגוע בעצמם ולעשות בעצמם מומים".

בעקבות דבריו, שאל אותו העובד כיצד נודע לו על המרכז ואלרן רחמני איים עליו בתגובה "שאני אגיע אליך אתה תדע, מבטיח לך שאתה תדע" וכי "אתה מבין שאתה הולך להידקר נכון?".

"גבר בשמלה זה לא נורמלי"

בעקבות השיחה נפתחה חקירה במשטרת ישראל, במסגרתה נעצר הנאשם.

במהלך המעצר, בארבע הזדמנויות שונות, איים רחמני באומרו לשוטר כי ירצח את ההומוסקסואל הראשון אותו יפגוש, כאשר באחת מן ההזדמנויות אמר הנאשם לשוטר "ההומו הראשון שאני רואה אני רוצח אותו, אתם הבאתם אותי לעשות את זה".

כמו כן, בשש הזדמנויות שונות איים אלרן רחמני על השוטר באומרו כי ינהג ברכבו במהירות של 180 קמ"ש ויבצע פיגוע דריסה כלפי הומוסקסואלים. במהלך חקירותיו, התבטא המשיב באומרו כי "קוקסינלים הם סוטים", על פי ההלכה משכב זכר "עונש מוות", "גבר בשמלה זה לא נורמלי". עוד ציין רחמני כי לפני ביצוע המעשים ראה דגלי גאווה בתל אביב.

בבקשת המעצר התייחסה התביעה לשיחה שיזם רחמני למרכז הנשים הטרנסג'נדריות וצוין כי: "תוכן השיחה מלמד שלא מדובר בדברים בעלמא, הניסיון של המשיב לברר את מיקום המרכז מלמד על כוונתו להגיע לשם, כדי לממש את האיום שנשמע מפיו בהמשך השיחה".


עו"ד איתמר פלג

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות