העונש לדייר שסירב לשלם לוועד הבית – דקירה

מחלוקת בין שכנים בבת ים על תשלום ועד הבית הסתיימה בשבוע שעבר בפציעתו מדקירה של אחד המעורבים. התוקף, חבר הוועד נעצר והועמד לדין
אייל חן |
אילוסטרציה envato

מחלוקת על תשלומי ועד בית, היא דבר שכיח, אבל בבת ים, זה הסתיים בשבוע שעבר בדקירה של שכן על ידי יו"ר ועד הבית לאחר שזה סירב להעביר את התשלום. התוקף נעצר על ידי המשטרה והוגש נגדו כתב אישום.

האירוע התרחש ביום שני שעבר בשעות הערב, עם קבלת דיווח במשטרת ישראל על גבר פצוע דקירה בראשו, אשר הגיע לקבלת טיפול בבית החולים וולפסון.

שוטרי משטרת בת ים פתחו מיד בחקירת האירוע, במהלכה התברר כי באותו יום בשעות הערב חזר המתלונן לביתו בבת ים, שם פגש אותו השכן, חבר ועד בית ודרש ממנו לשלם 1,000 שקלים עבור השיפוצים בבניין.

לאחר שהמתלונן השיב כי אינו מתכוון לשלם, דקר אותו החשוד באמצעות סכין בראשו וגרם לו לחתך עמוק.

תוך זמן קצר איתרו שוטרי משטרת בת ים את החשוד תושב בת ים בן 60 ועצרו אותו.

החשוד הועבר לחקירה במשטרת בת ים, מעצרו הוארך בבית משפט ובימים האלה הוגש נגדו על ידי יחידת תביעות של משטרת מחוז תל אביב כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

השכן שנדקר. צילום באדיבות המשטרה

עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות