נצמד לבת 12 בחוף הים אך שוחרר ממעצר: "לא בטוח שנעברה עבירה"

החשוד, תושב ת"א כבן 40, נעצר סמוך לחוף גורדון לאחר שנטען כי נצמד לילדה וצילם אותה במצלמה נסתרת. ביהמ"ש הורה על שחרורו למעצר בית: "צילום ברשות הרבים"
רונן לוי |
חוף הים. צילום: פלאש 90

עונת הרחצה החלה ואיתה הרעה החולה של עבירות המין באזור חוף הים.

תושב תל אביב, כבן 40, נעצר על ידי המשטרה כאשר נתפס על חם כשהוא נצמד אל ילדה בת 12 בחוף הים ומצלם אותה במצלמה נסתרת.

אתמול (יום ג') בשעות הצהריים בחוף גורדון בת"א, שוטר סיור מתחנת לב ת"א שעצר לקנות קפה הבחין בגבר שנעמד קרוב מאחורי ילדה בת 12 אשר עמדה בתור בבית קפה.

הגבר שהחזיק תיק וקרב אותו לילדה מאחור, עורר את חשדו של השוטר שסבר כי החשוד מחזיק אמצעי צילום בתיק המכוון לאיזורים אינטימיים של הילדה.

השוטר ניגש לגבר, ותפס את הסלולרי שהיה בידו והתיק ועצר אותו, תוך שהוא מנסה לברוח.

שוטר הסיור השתלט על החשוד, תושב ת"א בן 40, ותפס ברשותו מצלמה כשהיא דלוקה ופועלת.

החשוד והמצלמה התפוסה הועברו לידי חוקרי לב ת"א להמשך טיפול חקירתי, שם עלה חשד כי צעירות נוספות צולמו ללא ידיעתן באותו אופן.

השופט: "לא בטוח שמדובר בעבירה פלילית"

החשוד שהינו מהנדס מחשבים ששירת ב-8200, הובא להארכת מעצרו בבית משפט שלום בת"א בחשד למעורבות בביצוע עבירה של מעשה מגונה בקטינה, פגיעה בפרטיות, הפרעה לשוטר החזקת סם.

הסנגור טען בבית המשפט, כי לא בטוח כי מדובר בכלל בעבירה פלילית מאחר ומדובר ברשות הרבים ויכול להיות שהצילום לא היה מכוון בהכרח אליה.

צילום ברשות הרבים, היא לא עבירה פלילית. אין עילת מעצר של שיבוש, הוא לא מסוכן לציבור, הוא בלי עבר פלילי", אמר הסנגור.

השופט בנימין הירשל דורון שלא קיבל את בקשת המשטרה ושיחרר את החשוד למעצר בית ציין בהחלטתו כי הוא לא בטוח שמדובר בעבירה פלילית.

"אני מבין את הקו המשיק שיכול להיות בצילום נשים ונערות בחוף הים לבין מה שיתפס על ידי אחרים כפגיעה בפרטיות או הטרדה מינית, אולם אני סבור שמדובר בקו גבול עדין, כאשר ספק בעיני, אם בשעה שמדובר בצילום ברשות הרבים על חוף יום, אם נעברה עבירה כלל. גם אם נעברה עבירה וגם אם היחידה החוקרת רוצה אולי לבדוק אפשרות שנעשו עבירות נוספות בקשר לסרטונים שצורפו, עליי לתת את הדעת לכך שמדובר בבחור צעיר, נעדר הרשאות קודמות", כתב השופט הירשל דורון בהחלטתו.


עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות