עסקת הסמים המבוימת הסתבכה – סוכן המשטרה הצבאית נשדד

2 צעירים, בני 18 ו-19, נאשמים בביהמ"ש המחוזי בת"א כי שדדו את הסוכן הסמוי שניסה להפליל סוחרי סמים. הפרקליטות מבקשת להותירם במעצר עד תום ההליכים
רונן לוי |
סחר בסמים קוקאין
סחר בסמים, אילוסטרציה envato

מלכודת לסוכן. סוכן סמוי של המשטרה הצבאית, ניסה להפליל חייל בסחר בסמים, אולם במקום החייל הגיעו שני צעירים בני 18 ו-19 ממעלה אדומים עם סוכריות במקום סמים ושדדו את הסוכן.

כעת הוגש נגדם בבית המשפט המחוזי בתל אביב, כתב אישום בגין שוד וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, שוחח הסוכן של המשטרה הצבאית החוקרת וחייל צה״ל טלפונית ובאפליקציית הווטסאפ וקבעו כי החייל יספק לסוכן 50 גרם של סם מסוכן מסוג קנבוס וזאת תמורת תשלום של 2,000 שקלים.

הסוכן והחייל קבעו מקום מפגש בכפר שלם ובמקום החייל הגיעו שני חבריו שהיו אמורים לספק לסוכן את הסם.

הסוכן ישב בתוך רכב כאשר אחד מהנאשמים, נשא במכנסיו שקית צהובה ובה סוכריות ואילו חברו החזיק בידו גז פלפל.

הנאשם סירב לבקשתו של הסוכן לבדוק את תכולת השקית ולשקול אותה.

שוד לאור יום

בשלב מסוים נעמדו השניים בסמוך לדלת המושב שליד הנהג, וכאשר אחד מהם החליט למסור לסוכן את שקית הסוכריות, זה פתח אותה על מנת לבדוק את תכולתה ולשקול את הסם שסבר שהיה בתוכה, הנאשם שדד את תיקו של הסוכן שהיה בין שני המושבים הקדמיים של הרכב והכיל אלפי שקלים, כרטיס אשראי ועוד, בעוד חברו מרסס את הסוכן בגז מדמיע והם נמלטו מהמקום.

בשלב הראשון זהותם של הנאשמים לא הייתה ידועה, וזו התגלתה רק לאחר מספר שעות והם נלכדו על ידי המשטרה במתחם צימרים הסמוך למקום האירוע בכפר שלם ומעצרם הוארך מעת לעת וכאמור הוגש כתב האישום והבקשה למעצר עד תום ההליכים. "השוד נעשה לאור יום כשהנאשמים מגיעים למקום המפגש עם גז פלפל ועם שקית המכילה סוכריות, חלף סם. כמו כן, הנאשמים נסו מהמקום לאחר ביצוע השוד ונעשו מאמצים בכדי לאתרם ולהביא למעצרם", נכתב בבקשת המעצר.


עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות