אסיר שהוצב לעבודות שירות בסניף דואר גונב מהכספת

חקירת משטרה הובילה למעצרו של החשוד, אסיר המרצה עונש מאסר בעבודות שירות בסניף דואר בת"א, לאחר שגנב מחדר הכספות 294 אלף שקלים ונמלט מהמקום
נעמה כהן |
טענה שלא ידעה כמה כסף הופקד. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

הכנסה צדדית: חקירה של שוטרי תחנת לב ת"א, הובילה למעצרו של תושב בת ים בן 31, אסיר המרצה עונש מאסר בעבודות שירות בסניף דואר בת"א, לאחר שגנב מחדר הכספות 294 אלף שקלים, ונמלט מהמקום.

החקירה נפתחה לפני כשבועיים, לאחר שהתקבל במשטרה דיווח על גניבת סכום כסף גדול מסניף הדואר בדיזינגוף בת"א.

שוטרי תחנת לב ת"א הגיעו למקום ובמקביל לחקירה ביצעו פעולות לאיתור החשוד שנמלט מהמקום. למחרת, הסגיר החשוד את עצמו ונעצר לחקירה.

בחקירת החשוד עלה, כי הוא צפה בעובדת בסניף בעת שהקלידה את הקוד לחדר הכספות, וכשעזבה את החדר, נכנס ולקח מזומן בסך של 294 אלף שקלים ונמלט עם הכסף.

בחקירה טען החשוד כי נזקק לכסף לצורך כיסוי חובות כתוצאה מהימורים. עם השלמת החקירה הועבר התיק לעיון והחלטת הפרקליטות.

עוד בפלילים: מאסר לנער שהחזיק מטעני חבלה בבוידם בבית הוריו

בימים האחרונים גזר בית משפט לנוער בחדרה 20 חודשי מאסר ו5,000 שקלים קנס, על צעיר שבעת שהיה נער בן 18, הפך את הבוידם של ההורים לסליק של מטעני חבלה. הוא טען שמצא אותם בפח האשפה ולא ידע כי מדובר במטעני חבלה.

על פי עובדות כתב האישום בו הודה והורשע בביצוע עבירות של החזקת נשק, החזיק הנער חמישה מטעני חבלה מאולתרים שהורכבו מחמישה צינורות ובתוכם חומר נפץ פירוטכני. את המטענים החביא בבוידם שמעל חדר השינה שלו בבית הוריו.

מדובר בנער שהיה תלמיד מתפקד, בעל שאיפות נורמטיביות והתנהגות נאותה שבתסקיר המבחן צוין כי פער עלה מן העובדה כי הודה במיוחס לו ולצד זאת, עדיין התקשה לקחת אחריות מלאה על העבירות. לדבריו נהג לאסוף דברי מתכת על מנת להתפרנס ממכירתם, ובאחד הימים מצא צינורות מתכת במתחם לאיסוף אשפה הסמוך לביתם, צילם אותם במכשיר הטלפון שלו ושמר אותם במחסן הבית. עוד הוא טען שלא ידע שמדובר במטעני חבלה ושיש בהם חומר נפץ.


עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות