גבר הותקף כי בנו ניסה לנשק צעירה

כתב אישום הוגש לאחרונה נגד צעיר כבן 18 ולפיו הוא היכה באכזריות את אביו של הנער שניסה לנשק את חברתו. הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים
דניאל בן חמו |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

האלימות הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית, צעיר בן 18, שכעס כי נער כבן 17 ניסה לנשק את חברתו, היכה אותו ולאחר מכן שזה הזעיק את אביו למקום הוא היכה גם את האב באמצעות מפתח צינורות בראשו. בימים האחרונים הוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, המתלונן כבן 17 עבד עם נערה בת גילו באולם אירועים בתור מלצרים. בתום העבודה, בעת שחזרו יחדיו מהמקום, ניסה לנשק את הנערה וזאת סירבה לכך באומרה כי היא בזוגיות עם אחר. הנערה סיפרה על כך לחבר שלה וזה למחרת, בסוף יום העבודה באולם האירועים הגיע לשם וכאשר הבחין בנער, אחז בחוזקה בצווארו, משך אותו לפינה, אחד העובדים שהבחין בכך הפריד בין הנאשם והמתלונן ואז הוא אמר לו: "תפסיק לדבר עם חברה שלי אני אחכה לך ברמלה. אני ארביץ לך וזה לא ייגמר בטוב".

תקיפה ללא היכרות מוקדמת

הנער שחשש הזעיק את אביו ואחיו שיאספו אותו מהתחנה וכאשר האב הגיע הנאשם הוציא מפתח צינורות שהיה ברכבו, ניסה לתקוף באמצעותו את האח ומשלא הצליח, רץ לעברו של האב והכה בראשו ובאפו ולאחר מכן נכנס לרכבו והחל בנסיעה מהמקום. האב פונה לבית החולים ושם אושפז.

בבקשה למעצר צוין על ידי יחידת התביעות, כי נגד הנאשם קיימת עילת מעצר, שכן הוא תקף את האב באמצעות נשק קר וגרם לו לפצעי דקירה בראשו, והכל על רקע כעסו על שבנו, רצה ליצור קשר זוגי חברתו. "בין הנאשם והנער או אביו, אין כל היכרות מוקדמת, עובדה אשר יש בה כדי לחזק את עילת המעצר מסוג מסוכנות. כך גם העובדה כי המשיב הגיע מצויד בסכין וכן במפתח ברגים ותקף את הקורבן וגרם לו לפציעות בראשו", נכתב בבקשה.


עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות