נהג מונית נאשם בביצוע מעשים מגונים בבת 11

ע"פ כתב האישום שהוגש נגד הנהג, במשך 3 שנים הוא אסף את הילדה מבית הספר, אז ביצע בה את המעשים, אף שביקשה ממנו שיחדל ממעשיו
רונן לוי |
מונית, צילום ארכיון: פלאש 90

במשך תקופה של 3 שנים, נהג מונית, בן 71 מפתח תקווה, היה נוהג להסיע ילדה בת 11 ואת אחיה תושבי המרכז לבית הספר בו למדו ולאחר שהוריד את האח, כך עולה מכתב אישום שהוגש בימים האחרונים לבית המשפט השלום בתל אביב, לבצע בילדה מעשים מגונים.

על פי כתב האישום, נהג המונית, במספר רב של הזדמנויות, בהם אסף את הילדה ואחיה מבית אביה, כעבור מספר דקות של נסיעה במוניתו, שלח את ידו אל עבר המושב האחורי בו ישבה הילדה וליטף את שוק רגלה.

במקרים בהם לא הצליח להגיע אל רגלה, ביקש ממנה להתקרב, היא עשתה כן, ואז הנאשם ליטף אותה בשוק רגלה.

מרבית האירועים בוצעו לאחר שאחיה של הילדה ירד מהמונית, והנאשם המשיך בנסיעה עם הילדה לבית ספרה.

באחת ההזדמנויות, לאתר שהאח ירד מהמונית, מצוין בכתב האישום, שלח הנאשם את ידו אל עבר המושב האחורי כדי ללטף את הילדה, אך לא הגיע אליה ואמר לה "בואי תתקרבי קצת".

זאת התקרבה אליו, ובשלב זה שלח הנאשם בשנית את ידו אחורנית וליטף את רגלה של הקטינה במשך כ-5 דקות.

במהלך דקות אלה, שאל הנאשם אותה: "זה נעים לך?", וזו השיבה לו "פחות או יותר".

הנאשם לא חדל ממעשיו עד שהיא אמרה לו "לא כל כך נעים לי", וזה השיב לה "את רוצה שאני אפסיק!" ובתגובה אמרה לו: "כן אני אשמח… כאילו אין לי בעיה".

ניצל את הקרבה

במקרה אחר, אסף הנאשם את הילדה במונית במטרה להסיעה לבית ספרה וזאת נכנסה למונית והתיישבה במושב הקדמי שליד הנאשם. כעבור 20 דקות לערך, שאל אותה הנאשם "לא קר לך?", ונגע ברגלה תוך שהוא אומר לה "את קפואה טיפה". בשלב זה, אחז הנאשם בידה של הקטינה, והעביר אצבעותיו בין אצבעותיה תוך שהוא מעסה את כף ידה. בהמשך, נגע הנאשם בירכה של הקטינה, והחל ללטף אותה. הנאשם שאל אותה "זה נעים לך!", וזו השיבה "פחות או יותר".

אז, כך לפי כתב האישום, שאל הנאשם את הקטינה "מה אתה לא רוצה שאני אעשה לך בברך שאני אגיע למעלה!" וכן "למה את מפחדת שאני אגיע ללמעלה!". הקטינה השיבה לנאשם "לא, לא כאילו לא קשור".

הנהג ביצע בה מעשים מגונים וחדל ממעשיו רק כאשר אמרה לו הקטינה "תפסיק זה לא נעים לי".


עו"ד יניב זוסמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות