אם לא תהמר, איך תידקר?

ביהמ"ש הרשיע את תושב נהריה בדקירה של אדם אחר בגלל שייעץ לו שלא להמר על כספו בהימורי "ווינר" ואיים: "אני אגמור אותך, אמרתי לך שאפתיע אותך"
גילי סיוון-כהן |
דוכן לוטו (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה), צילום: פלאש 90

תושב הצפון הימר על חייו, כאשר ייעץ לאדם אותו הוא מכיר שלא להמר על כספו מהימורי "ווינר" ולאחר כשבוע הוא ראה אותו שישב עם חבריו בבית קפה ודקר אותו מספר פעמים.

לאחרונה בית המשפט הרשיע את הדוקר בפציעה כשהעבריין מזויין ואיומים.

על פי כתב האישום, המתלונן ישב בבית קפה בנהריה, שם הבחין בנאשם מהמר בווינר והוא ייעץ לו שלא להמר על כספו מהימורי "ווינר".

הנאשם התרגז ולאחר שיצא מהקפה הכה באגרוף את המתלונן בפניו והנוכחים הפרידו בין השניים והם לחצו ידיים.

אולם כעבור שבוע המתלונן ישב בבית קפה אחר ובעודו ישוב עם גבו לכיוון הרחוב, הגיע הנאשם למקום וזאת כשהוא נושא בידו דוקרן ודקר אותו שלוש דקירות תוך שהוא אומר לו: "אני אגמור אותך, אמרתי לך שאני אפתיע אותך".

את אותו הערב הוא סיים בבית החולים.

הנאשם כפר במיוחס לו והודה כי היו בינו לבין המתלונן חילופי דברים וטען שפעל בתגובה לתקיפתו על ידי המתלונן ובאשר לאירוע הדקירה מסר כי היכה באגרוף את המתלונן וזה התגונן באמצעות ידיו, קם לעברו ובשלב מסוים מעד, נתקל במשהו ונפל על השולחן שנשבר ואולי אז נדקר.

"נקמה על העצה"

השופטת סימי פלג קימלוב, שהרשיעה את הנאשם בכל המיוחס לו ציין כי ניסיונותיו של הסנגור להוביל לכך, שהנאשם לא גרם לפציעת המתלונן וכי הוא נפצע ככל הנראה עת מעד ארצה, אינם עולים כלל מחומר הראיות ומדובר בהשערות ללא כל ביסוס.

"עדות הנאשם הותירה בי רושם שלילי. עדותו התאפיינה בשקרים ובניסיונו להרחיק את עצמו ולמזער את חלקו כמתואר בכתב האישום וחזר וטען כי היכה את המתלונן במכות אגרוף. התנהלותו בבית המשפט אינה צריכה להיזקף לחובתו אך לא ניתן להתעלם מפרצי הזעם לעבר המתלונן בבית המשפט תוך שהוא מטיח בו בין היתר 'מה אתה שטן אתה'", כתבה השופטת בהכרעת הדין.

עוד הוסיפה השופטת: "נתתי אמון מלא בעדות המתלונן ושוכנעתי ברמה הנדרשת בפלילים, שהנאשם איים על המתלונן באירוע הראשון, הגיע באירוע השני לממש את איומיו – לנקום במתלונן על האירוע הראשון ואף פצע ותקף את המתלונן".


לצפייה ודירוג כבוד השופטת סימי פלג קימלוב


עו"ד דניאל טורמן אזולאי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות