הצמיד סכין לצוואר אשתו ברחוב הומה: "תהיי שלי לנצח"

הבעל, שכבר הורחק מאשתו בשל אלימות כלפיה, שב ותקף אותה, הפעם לעיני כל. בזכות עוברי אורח שהבחינו במעשה הוא נעצר והועמד לדין
גילי סיוון-כהן |
אלימות במשפחה גבר אישה מכה תוקף תקיפה
אילוסטרציה envato

תושבת המרכז שנפלה קורבן לאלימות מצד בעלה, שניצל את תום תקופת ההרחקה שהושתה עליו ושב להכותה. כעת הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום אותו הגישה יחידת התביעות שלוחת מרכז, לפני כשבוע, שהו הנאשם והמתלוננת בדירה יחד עם חבריהם. באותן הנסיבות, נתגלע ויכוח בין השניים ובתגובה יצאה המתלוננת עם חפציה מהדירה, כשבכוונתה לנסוע לסבתה. בהמשך לכך, יצא הנאשם בעקבות המתלוננת ובעודם ברחוב, אחז בתיקה האישי וצעק לעברה תוך שמגדפה, שתחזור לדירה פן יכה אותה.

בהמשך, כך לפי כתב האישום, שלף הנאשם סכין והצמיד את המתלוננת לרכב שחנה במקום, חנק אותה באמצעות ידו האחת והצמיד את החפץ אל צווארה באמצעות ידו האחרת. רק עובר אורח שהיה במקום ופנה אל הנאשם, גרם לו לעזוב אותה. כאשר עובר האורח שהזעיק את המשטרה, הוא פנה אל המתלוננת וזאת אמרה לו כי עליו לעזוב לפני שהנאשם וחבריו אשר מאיימים עליה, יפגעו בו. שוטרי תחנת נתניה שהגיעו למקום עצרו את החשוד.

"תהיי שלי לנצח"

כתב האישום מציין מקרים נוספים בהם הותקפה המתלוננת, כאשר לפני כחודש וחצי, התפתח ויכוח בין הנאשם למתלוננת במהלכו אמר הנאשם למתלוננת: "יא זונה, יא שרמוטה , יא בוגדנית, את תמיד בוגדת, אני ארצח אותך, תעני לי עכשיו עם מי היית, לאן הלכת". מיד ובסמוך, משך הנאשם בשערות ראשה וטלטל את ראשה של המתלוננת מצד לצד, סטר מספר פעמים באמצעות ידיו בפניה, אחז בצווארה באמצעות ידו ואמר לה: "את תהיי שלי לנצח".

כשבועיים לאחר מכן, חזרה המתלוננת מעבודתה לבית והתפתח ויכוח בינה לבין הנאשם בעקבות חוסר שביעות רצונו משעת חזרתה מהעבודה. בנסיבות אלו, אחז הנאשם בצווארה של המתלוננת באמצעות ידיו וחנק אותה.

בעדותה האחרונה אמרה לחוקרת במחלק המשפחה בתחנת נתניה: "אם אני אדבר על א. אני לא יודעת מה יכול לקרות לי… אם הוא משתחרר אני מתה. ואמרו לי שהוא משתחרר היום. אני מפחדת מממנו ואני מפחדת מהחברים שלו שבאזור, אני מפחדת להישאר בעיר, אני מפחדת על המשפחה שלי, אני יודעת שאני אשלם מחיר על זה שאני מדברת עם המשטרה״.

המשטרה: "אירוע מבעית"

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין על ידי יחידת התביעות, כי מדובר בנאשם אשר אינו בוחל באמצעים ואינו נרתע מדבר כאשר תוקף וחונק את בת זוגו ברחוב, לעיני העוברים והשבים, ואף מצמיד חפץ חד לצווארה, ורק בעזרתו של עובר אורח שהגיע למקום והפסיק את מעשיו של הנאשם, לא הסתיים האירוע באסון.

"לאחר האירוע הראשון הורחק הנאשם מהמתלוננת, אך ברגע שהסתיימה תקופת הרחקה שב ונהג באלימות חסרת מעצורים כלפי המתלוננת. המדובר באירוע מבעית ממש שעה שללא כל חשש, באמצע הרחוב ולעיניו של עובר אורח, תקף המשיב את הקורבן בעודו חונק אותה ומצמיד חפץ הנחזה לסכין אל צווארה", לשון בקשת המעצר.


עו"ד שירן כהן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות