אישום: היכה בגרזן נהגת שצפרה לאחותו

תושב השרון, 22, נאשם כי תקף את האישה וגרם נזק למכוניתה והכל בגלל צפירה. יחידת התביעות של המשטרה מבקשת להותיר את הנאשם במעצר עד תום ההליכים
רונן לוי |
"התנהלות פוגענית ובריונית". אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

כשמדברים על תגובות מוגזמות, התגובה של תושב השרון בן 22, תתפוס מקום גבוה, כאשר לאחר שאישה צפרה לאחותו שחצתה את הכביש, כך לפי כתב האישום שהוגש נגדו, הגיע הנאשם עם גרזן ושבר את שמשות המכונית שלה וגרם לפציעתה. בימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום ובקשה לצד בקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות של מחוז המרכז, לפני כעשרה ימים, נסעה המתלוננת ברכבה בסמוך לביתה, משראתה את אחותו של הנאשם יחד עם ילד נוסף על הכביש, עצרה את הרכב, צפרה להם והמתינה שיעברו הכביש. כעבור זמן קצר, הגיע למקום הנאשם כשהוא אוחז בידו גרזן ואמר למתלוננת :"את עשית רע לאחותי״, ניגש לרכב, הכה נמרצות עם גרזן בשמשות הרכב וניפץ אותן תוך שהוא מאיים להרוג אותה.

"אלימות חסרת רסן"

כתוצאה ממעשיו נשברו שמשות הרכב ושברי זכוכיות פגעו בפניה ובעינה של המתלוננת וזאת מחשש פן ירצח אותה, נמלטה מהרכב לבית השכנים בעודה מדממת בפניה והנאשם רודף אחריה עם הגרזן. בהמשך, הוזמן למקום אמבולנס אשר פינה המתלוננת לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו, צוין כי קיימת כנגד הנאשם עילת מעצר בגין מסוכנות לביטחון הציבור, " אל מול זכותו של הנאשם לחירות, עומדת החובה על בית המשפט לעמוד לימינה של המתלוננת ולהגן עליה מפני המסוכנות הטמונה בנאשם… חשש זה ניתן ללמוד מהעובדה כי הוא ביצע עבירות אלימות חמורה, חסרת הרסן כשהוא נושא גרזן ופוגע במתלוננת ללא כל סיבה", נכתב בבקשת המעצר.

עוד נכתב: "יש להדגיש כי הנאשם נקט באלימות קיצונית כלפי רכוש יקר ערך וכלפי המתלוננת בעודו נושא גרזן, מבצע את העבירות המיוחסות לו ברחוב, לאור יום, בנוכחות עוברי אורח מה שמכפיל את מסוכנותו ומצביע בבירור על חוסר מורא מהחוק".


עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות