הפורץ תקף מינית את הדיירת בעת שישנה: "סיטואציה מבעיתה"

שהדי אזברגה, 38 מלוד, נאשם כי פרץ לדירה בעיר וביצע מעשה מגונה באישה המתגוררת במקום. הפרקליטות: "מעשים חמורים במקום בו אמור אדם להרגיש בטוח יותר מכל"
גילי סיוון-כהן |
פורץ, אילוסטרציה

זה הסיוט של כל אישה: לבית המשפט השלום ברמלה כתב אישום כנגד שהדי אזברגה, בן 38 מלוד, זאת לאחר שפרץ לדירה בעיר וביצע מעשה מגונה בדיירת שישנה באחד החדרים.

במקביל לכתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים.

"מדובר במעשים חמורים הכוללים התפרצות באישון לילה אל תוך ביתם מבצרם של המתלוננים – מקום בו הם אמורים להרגיש בטוחים יותר מכל. זאת ועוד, המעשים המגונים בוצעו במתלוננת תוך שהמשיב מנצל את העובדה כי זו ישנה, ולאחר שהוא פושט את בגדיו בתוך חדרה ונותר ערום לחלוטין – ללא ספק סיטואציה מבעיתה ומסוכנת כאחד".

מכתב האישום שהוגש, עולה כי בתחילת החודש שהדי אזברגה פרץ לפנות בוקר לדירה בלוד בה התגוררו המתלוננת, אחותה ואחייניה.

אזברגה פתח את החלון שלצד דלת הכניסה לדירה, נכנס לחדרה של המתלוננת, פשט את בגדיו עד שנותר עירום וליטף אותה בגבה וברגליה בעודה ישנה.

כתוצאה ממעשיו המתלוננת התעוררה בבהלה וקראה לאחייניתה שישנה גם היא, להגיע לחדרה משום שנמצא בו גבר עירום שנגע בה.

אין מקום בטוח

שהדי אזברגה ניסה להשתיק את השתיים אך משנוכח כי גם יתר דיירי הבית התעוררו, אסף את בגדיו ונכנס לשירותי הדירה.

בשלב זה המתלוננת ובני משפחתה הזעיקו משטרה, יצאו מהדירה ונעלו אותה מבחוץ כך שאזברגה נותר בפנים עד שנעצר.

במקביל לכתב האישום המייחס לאזברגה ביצוע עבירות של התפרצות למקום מגורים ומעשה מגונה, הגישה הפרקליטות בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים, במסגרתה נטען בין היתר: "מדובר במעשים חמורים הכוללים התפרצות באישון לילה אל תוך ביתם מבצרם של המתלוננים – מקום בו הם אמורים להרגיש בטוחים יותר מכל. זאת ועוד, המעשים המגונים בוצעו במתלוננת תוך שהמשיב מנצל את העובדה כי זו ישנה, ולאחר שהוא פושט את בגדיו בתוך חדרה ונותר ערום לחלוטין – ללא ספק סיטואציה מבעיתה ומסוכנת כאחד".


עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות