הדייר סירב לשלם ועד בית – יו"ר הוועד דקר אותו

חיכוכים בין שכנים בבניין דירות בחולון הפכו לקרב של ממש וכעת גם להרשעה בפלילים: יו"ר הוועד הורשע בדקירה, בחניקה ובפציעת דייר אחר בגלל שסירב לשלם ועד בית
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

ריבים בין דיירי בניין ליו"ר ועד הבית הם כבר עניין שבשגרה, אבל במקרה של בניין בחולון השיאים הגיעו לגבהים חדשים: בימים האחרונים הורשע יו"ר ועד הבית כי דקר ופצע דייר אחר בבניין משום שסירב לשלם את תשלומי ועד הבית וביקש ש"יניח לו"."

סכסוך בין שכנים הסלים לאלימות. אלימות מיותרת שתוצאותיה פגיעות בגוף ובנפש", נכתב בהכרעת הדין.

על פי כתב האישום, הנאשם והמתלונן שניהם דיירים בבניין בחולון.

הנאשם אחראי על ועד הבית ועל רקע זה היו בעבר חיכוכים בין השניים.

באחד הימים, כאשר נפגשו השניים בחדר המדרגות פנה המתלונן אל הנאשם בבקשה שיניח לו עם בקשותיו לתשלום ועד הבניין.

בעוד שהנאשם אוחז קנקן זכוכית בידיו, תקף אותו בכך שהכה בו בפניו ובידו והקנקן התנפץ לרסיסים.

בהמשך פצע הנאשם את המתלונן בשברי זכוכית שאחז בידיו ודקר את המתלונן בבטנו, בכתפו ובידו. בתגובה הדף המתלונן את הנאשם, חנק אותו בניסיון להשתחרר ממנו והלך לדירתו.

"אלימות מיותרת"

המתלונן היה עקבי מאד בתיאור ליבת האירוע.

הוא חוזר ומתאר כיצד פנה אל הנאשם במדרגות וכיצד בתגובה הנאשם היכה אותו בפניו באמצעות קנקן זכוכית ואז דקר אותו בכתף, בבטן וביד.

מנגד הנאשם לא הצליח להתמיד בגרסתו ביחס לאירוע שהתרחש ומסר ארבע גרסאות שונות והשופטת נועה תבור ציינה כי קשה לקבוע ממצא כלשהו על סמך דברי הנאשם ויש קושי לקבוע ממצא של ממש בתשובתו לשאלה מה קרה.

בסופו של דבר השופטת נעה תבור קיבלה את גרסת המתלונן וכאמור הרשיע את יו"ר הועד בפציעה כשהעבריין מזויין, בקרוב יינתן גזר הדין.

"סכסוך בין שכנים הסלים לאלימות", סיכמה השופטת תבור. "אלימות מיותרת שתוצאותיה פגיעות בגוף ובנפש. שני הצדדים סובלים מן הסכסוך ואינם יכולים להגיע לדירותיהם בשלווה ובנחת כדי לנוח מעמל יומם. למרות ההליך הפלילי וללא קשר לתוצאותיו, את הסכסוך ניתן לפתור ועדיין לא מאוחר ונראה ששני הצדדים ירוויחו מכך".


לצפייה ודירוג כבוד השופטת נעה תבור


עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות