התגובה של נהג ה"חראקות" על ההערות שקיבל מהשכן

תושב הדרום, כבן 20, נאשם כי השליך אבן וכוורת זיקוקים לעבר בית שכנו, משום שביקש ממנו לנהוג בזהירות בסביבת ילדיו. ביהמ"ש האריך את מעצרו
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

תושב הדרום כבן 20, לא אהב בלשון המעטה את העובדה ששכנו מעיר לו על כך שהוא עושה 'חארקות' ברחוב ומסכן את ילדיו ובתגובה השליך עליו אבן ובהמשך גם השליך לביתו כוורת זיקוקים.

בימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום בגין שימוש פחזני באש, החזקת חומרי נפץ ותקיפה.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות של המשטרה, לפני משפר שבועות החל ויכוח בין הנאשם למתלונן, לאחר שזה עשה 'חארקות' בשכונה וסיכן תוך כדי כך את הילדים.

בתגובה לכך הנאשם השליך לעברו אבן, אולם כאן זה לא הסתיים, כאשר כעבור 20 דקות, הגיע הנאשם לביתו של המתלונן, הדליק כוורת זיקוקים והשליך אותה לגינה שם היא התפוצצה וגרמה לבהלה גדולה, כאשר ילדיו של המתלונן היו בבית.

שוטרים שהגיעו למקום בעקבות דיווחים, עצרו את הנאשם ובחיפוש בביתו התגלתה כוורת זיקוקים נוספת והוא הועבר לתחנת המשטרה ומעצרו הוארך מעת לעת וכאמור בימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום.

עוד בחדשות: מטפלת סיעודית נאשמת בהתעללות בקשיש חסר ישע

אכזריות בלתי נתפסת: לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד מטפלת סיעודית, בת 58 מראשון לציון, בגין התעללות בקשיש חסר יש בן 81 במשך תקופה ארוכה.

על פי עובדות כתב האישום בהזדמנויות רבות ובמספר מועדים תקפה הנאשמת קשיש חסר ישע, אשר נזקק לעזרה מלאה בפעולות תפקוד יומיומיות, בהיותה אחראית עליו, וזאת תוך הטלת אימה ומרות לעיתים תוך השפלתו וביזויו בקריאות גנאי ואיחולי מוות.

בין השאר, ישב הקשיש על קצה המיטה, הנאשמת עמדה מולו וסידרה את חולצתו. או אז, אחזה הנאשמת בראשו של הקשיש, ודחפה אותו בחוזקה לעבר המיטה, כך שהקשיש נשכב על גבו והצליב את ידיו על חזהו. בהמשך, בזמן שהנאשמת הלבישה לקשיש את מכנסיו, היא הזיזה את ידיו בכוח ומשכה את ידו הימנית בחוזקה כדי לסובב את גופו לכיוונה.

בהמשך, ישב הקשיש על קצה המיטה והנאשמת הרימה אותו כדי להושיבו על כיסא הגלגלים שעמד בסמוך למיטה. הנאשמת קירבה את הקשיש לכיסא הגלגלים ואז שחררה את אחיזתה בו, כך שהקשיש הוטח על כיסא הגלגלים, ראשו זז לאחור וכיסא הגלגלים זז ממקומו. לאחר מכן, ראשו של הקשיש נטה קדימה, הנאשמת דחפה אותו בגבו ומשכה אותו בחזרה אל גב הכיסא.

בחקירתה סיפרה הנאשמת כי במהלך החודש האחרון הצטברו דברים שגרמו לה "להתפוצץ" והדבר הוביל להתנהלותה כלפי הקשיש לגבי חלק מהמקרים טענה המשיבה שלא הייתה לה ברירה לנהוג אחרת כדי לטפל בקשיש, לגבי מקרים נוספים אישרה כי שגתה בהתנהלותה לפי הקשיש ויש מקרים לגביהם מזערה את חלקה.


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות