תושב מזרח י-ם חשוד בשידול קטינות לזנות

בתום חקירה סמויה חשפה המשטרה פרשה חמורה של ניצול מיני של נערות, בנות 17-19. לפי החשד החשוד סיפק להן סמים ואלכוהול בתמורה למתן שירותי מין לגברים
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

בתום חקירה סמויה של המשטרה נחשפה פרשה חמורה של ניצול מיני של קטינות על ידי תושב מזרח ירושלים, כבן 30, שנמצא כעת במעצר.

מהחקירה עלה חשד לביצוע עבירות מין חמורות בקטינות במשך חודשים ארוכים תוך שהחשוד מכריח אותן לספק שירותי מין לגברים נוספים ומנצל מצבן.

לפי החשד בתמורה לשירותי מין לגברים סיפק החשוד לנערות סמים ואלכוהול.

החשוד נעצר ובימים האחרונים הודיעה הפרקליטות על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים, לצד בקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עם המעבר לחקירה גלויה לפני כשבועיים, נעצר החשוד נהג מונית תושב מזרח ירושלים בן 30, בחשד שבעת עבודתו, הכיר וביצע במשך תקופה ארוכה עבירות מין בקטינה תוך ניצול מצוקתה הכלכלית.

במהלך החקירה הצליחו החוקרים לחשוף ולאתר 3 קורבנות נוספים, בנות 17 עד 19, בהן ביצע, על פי החשד, עבירות דומות לאורך תקופה ארוכה תוך שהוא מכריח את הקורבנות לספק שירותי מין לגברים נוספים תמורת כסף ומספק לקטינות סמים ואלכוהול.

עם התקדמות החקירה הגיעו חוקרי מחלק המוסר לשני חשודים אף הם תושבי מזרח ירושלים, אשר קיבלו שירותי מין מהקורבנות. הם נעצרו והובאו לחקירה בימ"ר תל אביב.

מעצרו של החשוד העיקרי הוארך מעת לעת ולפני ימים אחדים, במסגרת דיון נוסף בבקשה להאריך את מעצרו, הוגשה נגדו הצהרת תובע של הפרקליטות מחוז תל אביב בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בימים הקרובים.

עוד בחדשות: התגובה החריפה של הנהג להערות שקיבל

תושב הדרום, כבן 20, לא אהב – בלשון המעטה – את העובדה ששכנו מעיר לו על כך שהוא עושה 'חארקות' ברחוב ומסכן את ילדיו ובתגובה השליך עליו אבן ובהמשך גם השליך לביתו כוורת זיקוקים. בימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום בגין שימוש פחזני באש, החזקת חומרי נפץ ותקיפה.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות של המשטרה, לפני משפר שבועות החל ויכוח בין הנאשם למתלונן, לאחר שזה עשה 'חארקות' בשכונה וסיכן תוך כדי כך את הילדים. בתגובה לכך הנאשם השליך לעברו אבן, אולם כאן זה לא הסתיים, כאשר כעבור 20 דקות, הגיע הנאשם לביתו של המתלונן, הדליק כוורת זיקוקים והשליך אותה לגינה שם היא התפוצצה וגרמה לבהלה גדולה, כאשר ילדיו של המתלונן היו בבית.

שוטרים שהגיעו למקום בעקבות דיווחים, עצרו את הנאשם ובחיפוש בביתו התגלתה כוורת זיקוקים נוספת והוא הועבר לתחנת המשטרה ומעצרו הוארך מעת לעת וכאמור בימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום.


עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות