תושב טייבה נאשם: רצח את בן דודו ביריות אקדח

הפשיעה בחברה הערבית: נור מסארווה נאשם ברצח בן דודו מסיבה שאינה ידועה וכן בניסיון לרצוח בן דוד נוסף, אחיו של הקורבן. הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר
דניאל בן חמו |
אני אמשיך לצעוק שקט. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד נור מסארווה, 24, מטייבה, זאת לאחר שרצח את בן דודו, סנד מסארווה וניסה לרצוח בן דוד נוסף, את אחיו של הקורבן, אך הוא נפצע וניצל. הרקע לביצוע המעשים עדיין לא ברור.

מכתב האישום שהוגש עולה כי הנאשם הוא בן דודם של סנד מסארווה ואחיו ע.מ, וכי במועד הרלוונטי לכתב האישום השלושה התגוררו בשכנות בטייבה. מסיבה שאינה ידועה, נור קשר עם אחרים קשר במטרה להמית את האחים, ולשם כך הצטייד באקדח טעון בתחמושת. בחודש נובמבר האחרון, נור ואחרים עקבו אחרי ע.מ בנסיעה באמצעות מספר כלי רכב, ובשלב מסוים אחד מהם התנגש ברכבו של ע.מ. מיד לאחר ההתנגשות הנהג הפוגע נמלט מהמקום וע.מ יצא מרכבו.

חשש להימלטות מהדין

בשלב זה סנד הגיע בבהלה, הפציר באחיו להימלט מהר לביתם והחל ללכת. במקביל נור הגיע למקום כשהוא אוחז באקדח הטעון, רץ לכיוון סנד וירה לעברו מספר פעמים. סנד ניסה לברוח מנור שהמשיך לירות לעברו תוך שהוא מצמצם את המרחק ביניהם. בתוך כך, שתיים מהיריות שירה פגעו בסנד, האחת בבית החזה מאחור והשנייה בשוק שמאל. כתוצאה מהיריות, איבד סנד את הכרתו התמוטט והתבוסס בדמו. מיד לאחר מכן נור החל לרדוף אחרי ע.מ שנמלט מפניו קודם לכן ולירות לעברו. יריה אחת פגעה בו בכתף ימין. בהמשך לכך נור ביקש מאחר לעזור לו לברוח, ומשסירב ביצע שיחת טלפון ולאחר מספר דקות נאסף מהמקום.

על פי כתב האישום, כתוצאה ממעשיו של נור הובהלו סנד ואחיו לבית חולים "מאיר" בכפר סבא, שם נקבע מותו של סנד. לאחיו נגרמו חבלות שונות והוא אושפז וטופל בבית החולים במשך מספר ימים. במקביל הגישה הפרקליטות בקשה להארכת מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו.

במסגרת בקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט, נטען בין היתר כי "החשש מפני הימלטות מהדין הינו חשש ממשי, שכן המשיב שהה בבריחה למשך כחמישה חודשים וזאת מיום הירי".


עו"ד איתמר פלג

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות