תושב הדרום נאשם בעבירות מין באחייניותיו

כתב האישום המחריד מתאר כיצד תקף הנאשם, תושב הדרום, מינית את הילדות, כבנות 4, ואז שלח תיעוד של המעשים לגבר שהתחזה לבת 11 ברשת
אייל חן |
תנאים למתן צו אימוץ – אימוץ ילדים
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום כנגד תושב הדרום לאחר שביצע עבירות מין חמורות באחייניותיו בנות ה- 4. הנאשם תיעד את המעשים ואף שלח אותם ברשת לאדם שהתחזה לילדה בת 11.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין אלכסנדרה קרא עולה כי בחודש אפריל 2023 הנאשם החל להתכתב באתר היכרויות עם אדם שהציג את עצמו כילדה בת 11. בהמשך השניים עברו להתכתב באפליקציית "סקייפ", ניהלו שיחות בעלות אופי מיני, ובשלב מסוים הנאשם ביקש מ"הילדה" להיפגש ולקיים עמה מגע אינטימי. בניסיון לשכנע אותה להיפגש אמר שיעשה כל מה שתבקש ממנו, ואף הציע שיקיים מגע מיני עם אחייניותיו התאומות בשידור חי. בהמשך לכך ביצע באחת מאחייניותיו מעשה אינוס ומעשים מגונים ובאחייניתו השנייה מעשים מגונים אותם תיעד בתמונות ובסרטונים ושלח ל"ילדה" בסקייפ.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של אינוס בת משפחה, מעשים מגונים בבת משפחה וייצור חומרי תועבה בידי בן משפחה. הפרקליטות הגישה נגדו בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.

במהלך חקירתו של הנאשם המשטרה הצליחה לאתר ולעצור את האדם שהתחזה לקטינה וקיבל מהנאשם את הסרטונים והתמונות המיניות של אחייניתו. בנוסף, במסגרת חקירתו של המתחזה התברר כי ניהל התקשרויות בעלות אופי דומה עם אנשים נוספים וכן אותרו ברשותו תכנים פדופיליים רבים.

עוד בחדשות: ניסה לרצוח את חברו בכלל משחק קלפים

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום כנגד אמיר אבוש בן 26, בגין כך שניסה לרצוח את מכרו לאחר שהפסיד לו במשחק קלפים. אבוש אף גנב מהמכר, אצלו עבד בעבר, 20 אלף שקלים.

מכתב האישום שהגישה עו"ד ליהי מלצמן עולה כי אבוש הגיע לביתו של הקורבן בחולון לשחק עמו בקלפים והפסיד לו סכום של כ–5,000 שקלים. בהמשך להפסד, עזב את המקום על מנת להביא סכום כסף נוסף ולהמשיך במשחק. לאחר שהפסיד את הסכום הנוסף, שלף אבוש בכעס סכין שנשא עליו ותקף באמצעותה את הקורבן בכל חלקי גופו, כולל בצד שמאל של חזהו.

בשלב מסוים, כך מתואר בכתב האישום, נטל אבוש סך של 20 אלף שקלים שהיו על גופו של הקורבן ונמלט מהמקום, כשהוא מותיר אותו שותת דם. הקורבן הצליח בכוחותיו האחרונים לחלץ עצמו ויצא לרחוב, שם התמוטט ועוברי אורח הזמינו את כוחות ההצלה. הקורבן הובהל לבית החולים ובוצע בו ניתוח מורכב שכלל כריתה של חלק מריאתו. כמו כן, נזקק לכמות גדולה של מנות דם, סבל מטראומה רב מערכתית, הורדם והונשם.


עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות