אישום: רצח בגלל סכסוך על מקום חנייה

לביהמ"ש המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד מוחמד והייתם שוויקי, תושבי העיר כבני 26-21, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אוסמה רג'בי בשכונת סילוואן
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

האלימות בחברה הערבית שוברת שיאים מדי יום: לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד מוחמד והייתם שוויקי, תושבי ירושלים כבני 26-21, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אוסמה רג'בי בשל סכסוך על מקום חנייה.

על פי כתב האישום, בשל ויכוח על שימוש במקום חניה בין קרוב משפחה של הנאשמים לבין המנוח, החלה קטטה המונית בין שתי המשפחות שכללה יידויי אבנים בסמטאות שכונת סילוואן.

במהלך הקטטה שלפו הנאשמים אקדחים וירו לעבר המנוח ובני משפחתו, אחד מהקליעים פגעו בראשו של המנוח אשר אושפז בבית החולים שם נקבע מותו מספר ימים לאחר מכן.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של רצח בנסיבות מחמירות בצוותא, נשיאת נשק וירי מנשק חם באזור מגורים ובאופן שיש בו כדי לסכן חיי אדם. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

עוד בחדשות: ניסה לרצוח את חברו בכלל משחק קלפים

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום כנגד אמיר אבוש בן 26, בגין כך שניסה לרצוח את מכרו לאחר שהפסיד לו במשחק קלפים. אבוש אף גנב מהמכר, אצלו עבד בעבר, 20 אלף שקלים.

מכתב האישום שהגישה עו"ד ליהי מלצמן עולה כי אבוש הגיע לביתו של הקורבן בחולון לשחק עמו בקלפים והפסיד לו סכום של כ–5,000 שקלים.

בהמשך להפסד, עזב את המקום על מנת להביא סכום כסף נוסף ולהמשיך במשחק.

לאחר שהפסיד את הסכום הנוסף, שלף אבוש בכעס סכין שנשא עליו ותקף באמצעותה את הקורבן בכל חלקי גופו, כולל בצד שמאל של חזהו.

בשלב מסוים, כך מתואר בכתב האישום, נטל אבוש סך של 20 אלף שקלים שהיו על גופו של הקורבן ונמלט מהמקום, כשהוא מותיר אותו שותת דם.

הקורבן הצליח בכוחותיו האחרונים לחלץ עצמו ויצא לרחוב, שם התמוטט ועוברי אורח הזמינו את כוחות ההצלה. הקורבן הובהל לבית החולים ובוצע בו ניתוח מורכב שכלל כריתה של חלק מריאתו.

כמו כן, נזקק לכמות גדולה של מנות דם, סבל מטראומה רב מערכתית, הורדם והונשם.


עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות