"אחתוך לך את הפנים": מאסר לנאשם שהורשע באיומים על רופא

ביהמ"ש הרשיע את תושב המרכז גם בעבירות נוספת של תקיפת בת זוגו. הנאשם, המרצה בימים אלו מאסר על עבירות קודמות, ירצה עוד 20 חודשי מאסר בפועל
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

בתקופה האחרונה אנו שומעים על אנשי מערכת הרפואה שנופלים קורבן למטופלים, אחד כזה שאיים על רופא רק בגלל שזה אמר לו שתיקו הרפואי כבר לא אצלו, נידון ל-20 חודשי מאסר לאחר שכתב האישום אוחד עם אישומים נוספים בהם תקף ואיים על בת זוגו.

בכתב האישום הראשון, הנאשם הורשע בביצוע עבירה של איומים כאשר במספר רב של הזדמנויות, פנה הנאשם אל רופא המטפל בו במסגרת קופת חולים בבקשות לקבלת מרשמים שונים.

הרופא הסביר לנאשם כי אינו יכול לטפל בו יותר בשל כך שתיקו האישי שייך למרפאה המצויה באזור מגוריו של הנאשם.

בעקבות כך הנאשם התקשר למרפאה וזה אמר לאחות אשר מסרה לנאשם כי הרופא אינו מוכן לקבל את שיחתו, כי הוא יגיע לביתו של הרופא ויחתוך את פניו.

איים בגלל חשד לבגידה

הנאשם, לפי הרשעתו, גם איים ותקף את בת זוגו בשל חשדו כי בגדה בו ובין השאר בעת ששהתה במרפסת הבית והחזיקה על ידיה את התינוק, ניגש הנאשם לעבר המתלוננת ודחף אותה באמצעות ידיו.

כתוצאה ממעשיו, צעקה המתלוננת וזה בתגובה אמר לה כי ישרוף אותה איתו. מאוחר יותר כאשר היתה ברכבו הוא איים עליה ונסע בפראות ובשלב מסוים היא יצאה מהרכב עם התינוק אז רץ הנאשם אל עבר המתלוננת ומשך מידיה את הסלקל ובו התינוק לעבר הכביש תוך שהוא בועט בגופה, עד אשר עוברי אורח נחלצו לעזרתה.

התביעה ציינה כי לחובתו של הנאשם 12 הרשעות קודמות ביניהן עבירות אלימות והוא אף ריצה עונשי מאסר בפועל בעבר ועתרה לעונש כולל של 30 חודשי מאסר בפועל. ההגנה טענה מנגד שהנאשם הודה במכלול העבירות שיוחסו ולקח אחריות על מעשיו ולנאשם וכן הוא היה מכור בעבר לסמים קשים דבר שהשפיע לרעה על תפקודו הכללי.

השופט הישאם אבו שחאדה גזר כאמור על הנאשם לבסוף 20 חודשי מאסר ומאחר וכעת הוא מרצה עונש מאסר על תיק אחר לא מצא מקום להשית עליו ענישה כלכלית בדמות פיצוי.


לצפייה ודירוג כבוד השופט הישאם אבו שחאדה


עו"ד אורי קינן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות