אישום: הקפיץ את חיל הים כי חשד שחברתו בוגדת בו

תושב נתניה, 44, העובד בחוף הים, היכה את בת הזוג שלו ואז טען כי מסתננים לישראל הם שביצעו את המעשה. הפרקליטות העמידה אותו לדין ומבקשת את המשך מעצרו
רונן לוי |
סוכת מציל (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה). צילום: פלאש 90

תושב נתניה, בן 44, מאבטח בחוף הים, שחשד כי חברתו בוגדת בו, החליט ללמד אותה לקח, היכה אותה באכזריות וכלא אותה במכולה למשך 24 שעות ולאחר מכן הקפיץ את חיל הים, שדיווח למשטרת נתניה כי סירת גומי עם נתינים זרים ביצעו את התקיפה וחזרו לים.

בימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות שלוחת שרון, לפני כשבוע וחצי, עת הכינה המתלוננת ארוחת ערב, נכנס הנאשם למכולה בה הם מתגוררים על החוף, כשהוא תחת השפעת אלכוהול, והחל לתקוף את המתלוננת, כך שסטר בפניה, ובעט בכל חלקי גופה. בהמשך לכך, תקף הנאשם את המתלוננת באמצעות מכות אגרוף בפניה ואז נטל אלה והכה נמרצות את המתלוננת באמצעותה באזור הצלעות ואזור האגן ולאחר מכן דקר אותה שלוש פעמים באזור האגן.

למרות זעקותיה, הנאשם לא חדל ממעשיו, דחף את המתלוננת אל מחוץ למכולה, והמשיך לתקוף אותה בכך שהכה בפניה ובעט בגופה, וכן המשיך והכה אותה באמצעות האלה בכל חלקי גופה ואז אחז בשיערה וגרר אותה פנימה חזרה למכולה, שם המשיך וטלטל אותה.

כשזאת היתה מגואלת בדם, הוא הוריד את בגדיה, והסריט אותה ערומה כאשר היא על סף אובדן הכרה.

מי המציל?

בהמשך, יצא הנאשם מהמכולה ונעל את המתלוננת בפנים בלא שיש לה היכולת לצאת החוצה וחזר רק רק בחלוף כ־24 שעות. כאשר פתח הנאשם את דלת המכולה והבחין במתלוננת כאשר היא חבולה, הזמין משטרה למקום, לא לפני שהורה לה למסור לשוטרים כי 3 נתינים זרים אשר הגיעו מהים בסירה תקפו אותה.

כאשר שוטרי תחנת נתניה הגיעו למקום, מסרו הנאשם והמתלוננת לשוטרים, את הסיפור אותו הכין הנאשם מראש שהשלושה הגיעו לחוף בסירת גומי, תקפו מינית אותה ונמלטו חזרה בסירה. בעקבות הדיווח החל חיל הים בסריקות נרחבות ללא הועיל.

רק לאחר זמן ממושך כאשר חוקרי תחנת נתניה עלו כי מדובר בדיווח שווא הופסקו הסריקות ועצרו את הנאשם.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי כתוצאה מהתקיפה נגרמו למתלוננת שברים ב־6 צלעות, שבר באף חבלות בכל חלקי גופה ובנוסף, מהדקירות נגרמו לה חתכים באזור האגן.

המתלוננת מסרה כי אין זו הפעם הראשונה שהנאשם היכה אותה, אך מעולם לא התלוננה ולא סיפרה לאף אחד כי לא חשבה שזה מוצדק, שכן "רק" נתן לה סטירה או דחף אותה, ותמיד כשהוא שתה אלכוהול.

בנוסף הדגישה המתלוננת בחקירתה במשטרת נתניה כי חוששת מאוד ממנו והיא חוששת שיפגע בה לאחר שידע שהפלילה אותו, ושהו ישתחרר הוא ינקום בה. "אני יודעת שאם הוא יגלה שאני סיפרתי הכול הוא פשוט יהרוג לא מכירה אף אחד ואין לה לאן ללכת", אמרה בחקירתה.

הנאשם עצמו נחקר 3 פעמים, והוא שב ועמד על כך שהוא זה שהציל את המתלוננת מתקיפה על ידי אותם נתינים זרים. כמו כן, שב וטען כי כלל הוא לא מכיר אותה וכי ראה אותה בפעם הראשונה במועד האירוע.

רק במהלך החקירה השלישית, הודה כי תקף אותה, אך גם אז מזער מחלקו, מסר כי בסך הכול נתן לה שתי "כאפות" בפניה, וכי החתכים אירעו לאחר שנפלה על שברי זכוכית של כוס אשר נשברה שכן היתה שיכורה.


עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות