אישום: ביצע עבירות מין באחותו ובבתה במשך שנים

לפי כתב האישום, הנאשם, 43 מהצפון, אנס את אחותו מאז הייתה בת 10 ובהמשך גם תקף מינית את בתה, אחייניתו. הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב אחד הכפרים בצפון, בן 43, בגין ביצוע עבירות מין באחותו, בהיותה קטינה ובהמשך בהיותה בגירה, וכן בבתה הקטינה של אחותו. במקרה אחר נתין זר מאריתריאה, ביצע מעשי סדום בבת של שכניו.

לפי כתב האישום הנאשם ביצע באחותו ילידת 1984 מעשים מגונים במשך תקופה ארוכה, בהיותה קטינה בגילאים 10-14, ובין היתר נהג לגעת באיבריה המוצנעים ולהתבונן בה דרך חלון חדר המקלחת בעת שהיתה מתרחצת.

בהמשך, בשנת 2018 ביצע הנאשם באחותו מעשה מגונה נוסף. בנוסף, ביצע הנאשם עבירות מין חמורות, הכוללות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים באחייניתו הקטינה בעת שהיתה בגילאים 10-12. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים כנגדו. הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

במקרה אחר, בתום חקירת המשטרה הוגשה הצהרת תובע נגד תושב תל אביב בחשד לביצוע מעשה סדום בקטינה מתחת לגיל 14. לפני כשבועיים, נפתחה חקירה עם קבלת תלונה על חשד לתקיפה מינית של ילדה בת 7, בת למשפחת נתינים זרים מאריתריאה.

החשוד, בן 40, נתין זר מאריתריאה המתגורר בתל אביב בשכנות למשפחת הקורבן, נעצר ומאז מעצרו הוארך מעת לעת. על פי החשד, ניצל החשוד את העובדה כי הקטינה הגיעה לשחק עם בתו, ותקף אותה מינית. כעת עם הבשלת החקירה הגישה פרקליטות מחוז ת"א, הצהרת תובע נגד החשוד בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

עוד בחדשות: עבודות שירות לבן 73 שהורשע בתקיפת אשתו

תושב רמלה בן 73 שהורשע בתקיפת בת זוגו נידון ל-8 חודשי עבודות שירות וכן הוא יתחייב בסך של 5,000 שקלים, להימנע מעבירות אלימות ואיומים, כלפי בת הזוג וזאת למשך שנתיים מיום גזר הדין, למרות שלא עבר כל תוכנית טיפולית. "הציפייה כי כיום ישתלב הנאשם בתכנית טיפולית וישנה תפיסות עולם, היא מרחיקת לכת", כתב בית המשפט בגזר הדין.

על פי כתב האישום, כאשר אשתו של הנאשם שבה מעבודתה, התפתח וויכוח בינה ובין בן זוגה עת טען כלפיה שאינה נמצאת בבית, אינה מכבסת עבורו ואינה מכינה לו אוכל. היא השיבה לו כי אינה מעוניינת לעשות כן ואז היכה אותה באגרוף בכתף ימין והיא מעדה ונפלה על יד שמאל. כתוצאה מכך, נגרמה לה חבלה חמורה. במקרה אחר, התגלע ויכוח בין בני הזוג, לאחר שהנאשם דרש מהמתלוננת להפסיק לפגוש את חברתה. הוא איים עליה ואמר: "אני אזמין ערבים שירביצו לך ולס' ויעשו אתכן נכות. אתן תראו מה אני אעשה". בגין מעשיו הוא הורשע בתקיפה ואיומים.

_______________________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות