צפו: המרדף שניהלו השוטרים נגד הנהג שנסע בניגוד לכיוון התנועה

נהג כבן 40, שרישיונו נשלל, נמלט מהמשטרה לאחר שהתבקש לעצור במחסום. השוטרים דלקו אחרי הרכב עד שנעצר וכתב אישום הוגש נגדו לבית המשפט בצפון
דנה לווינסקי |
אילוסטרציה Envato

נהג רכב פרטי, בן 40 תושב הצפון, שנהג בשלילת רישיון, נמלט משוטרים לאחר שאלה ביקשו ממנו לעצור במחסום יזום. השוטרים החלו במרדף במשך זמן רב תוך כדי סיכון נהגים אחרים הוא נסע נגד הכיוון וחצה ברמזורים אדומים עד שנעצר. יחידת התביעות שלוחת תעבורה נצרת הגישה נגדו כתב אישום.

על פי כתב האישום, לפני שבוע בשעת לילה מאוחרת, עמדו שוטרים במחסום משטרתי באזור עפולה. כאשר התקרב רכבו של הנאשם למחסום, סימן לו השוטר לעצור באמצעות פנס. הנאשם לא עצר רכבו, לא ציית לשוטר שהורה לו לעצור ונס מהמקום עד לצומת המעונות.

הנאשם המשיך בנסיעתו הפרועה וכאשר השוטרים רודפים אחריו תוך שהם מפעלים מערכת כריזה ועם כחולים, וכאשר היו מקבילים אליו, סימן השוטר רפאל לרכב לעצור באמצעות פנס לתוך הפנים. הנאשם לא שעה להוראותיהם, המשיך במנוסתו עד לצומת כפר גדעון, ביצע בלימת פתע, עצר עצירה מוחלטת והתחיל לבצע נסיעה אחורנית תוך שהוא מבצע פניית פרסה בניגוד לכיוון התנועה. הנאשם המשיך במנוסתו כאשר הוא נוסע בניגוד לכיוון התנועה בחזרה לכיוון עפולה תוך שהוא עובר בין הנתיבים ומסכן רכבים נוספים. בכיוון נסיעתו דלק אדום, פגע באי תנועה ובמעקה הבטיחות והמשיך במנוסתו עד שעצר בהמשך בשול הימני.

בכתב האישום צוין על ידי נציג יחידת התביעות, כי הנאשם נהג ברכבו על אף שידע כי הינו פסול לנהיגה שלוש שנים בהתאם לגזר דין שניתן בנוכחותו בגין הפקרה וכן רישיון הנהיגה שלו פקע כבר לפני שש שנים ולחובתו 8 הרשעות קודמות.

עוד בכותרות: נאשם ברצח אשתו ובניסיון לברוח מהמשטרה

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד משה אטיאס, 58 מלוד, המייחס לו רצח. על פי האישום אטיאס רצח את אשתו ואם ילדיו בחודש שעבר באמצעות משקולת ובמזמן מנוסתו מהזירה פגע בניידת משטרה. הפרקליטות מייחסת לו עבירות של רצח בנסיבות מחמירות וסיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה.

מכתב האישום עולה כי משה ואשתו היו נשואים וגרו עם שניים משלושת ילדיהם הבגירים בלוד. בחודש פברואר השנה, בשעות הבוקר המוקדמות, החליט משה להמית את אשתו באמצעות משקולת של חמישה ק"ג המיועדת לאימוני כושר. בזמן שאשתו ישנה במיטה המשותפת שלהם, הטיח בראשה בעוצמה את המשקולת וחזר על המעשה כשבע פעמים. בהמשך, לקח סכין מהמטבח, חזר לחדר השינה ודקר אותה בפניה, בצווארה ובחזה על מנת לוודא את מותה.

לאחר מכן, כך לפי האישום, ירד בחזרה למטבח, שטף את ידיו מהדם, נכנס לרכבו, ולאחר כמה דקות נסיעה התקשר למד"א ודיווח כי "רצח את אשתו". כשהבחין משה במשטרה שמתקרבת לכיוונו, החל בנסיעה מהירה כדי לחמוק מהם ונעצר כשהתנגש בניידת של מג"ב שחנתה באזור.

___________________________________________________________

עו"ד נתנאל מויאל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות