לוד: רצח את שכנתו כי "שמע רעש מדירתה"

יעקב חיימוביץ, 42, מלוד, נאשם ברצח בנסיבות מחמירות של שכנתו, לידר סויסה בחודש שעבר. הפרקליטות: "ביצע את הרצח באופן אכזרי במיוחד, בקור רוח ולאחר תכנון"
רונן לוי |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

גם זאת מתברר סיבה לרצח בישראל: יעקב חיימוביץ, בן 42 מלוד, הואשם בבית המשפט המחוזי בלוד, ברצח בנסיבות מחמירות, לאחר שרצח בחודש שעבר את שכנתו לידר סויסה ז"ל זאת בטענה שכל הזמן עולה רעש מדירתה.

במקביל לכתב האישום שהוגש נגד חיימוביץ, מבקשת הפרקליטות להותירו במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה הפרקליטות כי "הנאשם ביצע את הרצח באופן אכזרי במיוחד, בקור רוח ולאחר תכנון…".

מכתב האישום, עלה כי בתחילת חודש פברואר השנה, רצח חיימוביץ את לידר סויסה, שכנתו, בטענה שהרעש שהיא עושה מטריד את מנוחתו, ובגלל שהזעיקה משטרה אחרי שפנה אליה בטענות כמה ימים לפני יום הרצח.

לידר ובעלה התגוררו בקומה השישית בבניין וחיימוביץ בקומה החמישית, כשדירתו ממוקמת מתחת לדירתם.

בהזדמנויות רבות בתקופה של כשנתיים, התלונן חיימוביץ בפני לידר ובעלה על הרעש שעולה מדירתם, ובהזדמנויות רבות ניתק להם את החשמל והגיע לדפוק להם בדלת.

רצח בקור רוח

כמה ימים לפני מקרה הרצח, דפק חיימוביץ על דלת ביתה של לידר, והתלונן על זמזום שעולה מהדירה. היא הסבירה שאין זמזום וניסתה לטרוק את הדלת תוך שחיימוביץ מנסה להיכנס לדירה בכוח. לידר הזעיקה משטרה, ששוחחה עם חיימוביץ והבהירה לו שאין כל זמזום וכי עליו להפסיק להטרידם. אז, החליט חיימוביץ להמית את לידר והצטייד בסכין.

מקרה הרצח אירע לפני כחודש, בשעות הבוקר המוקדמות. לפי כתב האישום, אז שמע חיימוביץ שלידר יצאה מדירתה והזמינה את המעלית, לקח את הסכין, יצא מדירתו והזמין גם הוא את המעלית כדי שתעצור בקומה שלו. כשהמעלית עצרה בקומה החמישית, פתח הנאשם את דלת, קילל את לידר ודקר אותה באמצעות הסכין באזור החזה תוך שהיא נאבקת בו. בהמשך, חיימוביץ משך ודחף אותה אל עבר המדרגות תוך שהיא מנסה להיאבק בו כשהוא הודף ודוחף אותה במדרגות. בשלב מסוים נפלה לידר על בטנה, אז דקר אותה בגבה ארבע פעמים והפסיק כשסבר שהצליח להרוג אותה. לאחר מכן חזר לדירתו, שטף ידיים, ויצא מהבניין.


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות