אלופת האתלטיקה הורשעה בסרסור לזנות: "העדויות הפלילו אותה"

ביהמ"ש המחוזי בת"א פסק כי בסטלנה גנזדילוב פעלה כ"מאדאם" וגרמה לנשים לעזוב את מדינתן ולהגיע לישראל כאן העסיקה אותן בשירותי מין
גילי סיוון-כהן |
זנות בתל אביב, צילום: פלאש 90 (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)
צילום: פלאש 90 (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)

שופט בית משפט המחוזי בתל אביב, מרדכי לוי, הרשיע את המדאם סבטלנה גנזדילוב, בעבירת סרסרות למעשי זנות וכן בעבירות של גרימה לאדם לעזוב את מדינתו לשם עיסוק בזנות וביצוע עבירות מס במיליוני שקלים והלבנת הון.

על פי כתב האישום, גנזדילוב, תושבת רמת גן שייצגה בעבר את ישראל בשלוש אליפויות עולם ובשתי אליפויות אירופה ואף שימשה כמאמנת, היא ניהלה במשך חמש שנים רשת בתי עסק לעיסוק בזנות, בדירות שונות ברחבי גוש דן והשרון, בהן העסיקה נשים מהארץ ומחו"ל במתן שירותי מין. לפי האישום, היא קשרה קשר עם גורמים מחוץ לישראל לגרום לנשים לעזוב את מדינתן לשם עיסוק בזנות ובמהלך 2020-2019 הובאו לישראל ארבע נשים לצורך זה. בגין כל אישה שהגיעה ארצה ועסקה בזנות, העבירה הנאשמת עמלה בסך אלף דולר למתווכים בחו"ל. היא העסיקה את הנשים במשמרות ארוכות של 13-12 שעות ברציפות, מדי יום, במשך 6 ימים בשבוע במתן שירותי מין, תוך שהיא לוקחת לעצמה חלק נכבד מדמי האתנן שהרוויחו הנשים.

הנשים היו מבצעות בלקוחות עיסוי שבוצע כאשר הלקוח עירום והאישה בעירום, וזאת במשך כ-40 דקות ובתמורה ל-250 שקלים, מתוכם העבירה האישה 150 שקלים לנאשמת. לעיתים, כאשר קיבלו הנשים "טיפים" מלקוחות מרוצים, דרשה הנאשמת את חלקה בו, שהיה לרוב גדול מחלקה של האישה.

השופט: "הראיות משלבות אלה באלה"

השופט מרדכי לוי הרשיע את גנזדילוב בכל הסעיפים. בהכרעת הדין ציין השופט כי "חומר הראיות שהובא על ידי המאשימה כלל ראיות למכביר ומסוגים שונים המפלילות את הנאשמת – הן עדויות מהימנות של מספר רב של מעסות ושל פקידות שעבדו אצל הנאשמת בעסק שניהלה בדירות, למתן שירותי עיסוי אירוטי הכולל הבאת הלקוחות לפורקן מיני על ידי המעסות תוך עיסוי איבר המין שלהם, המכונה 'בודי מסאז', כשהנאשמת גרמה לארבע מהמעסות לעזוב את מדינתן לשם העסקתן אצלה במתן שירותי זנות, והן עדויות מהימנות של עדים נוספים מטעם המאשימה וראיות של לקוחות אחדים וזאת לצד אמירות מפלילות שאמרה הנאשמת עצמה לחלק מהעדים בשיחות שנקלטו בהאזנות סתר ולצד חלק מהתוכן של התכתבויות בזמן אמת בין העדים/ות, אשר מפלילות את הנאשמת".

עוד הוסיף השופט כי מדובר ב"ראיות המשתלבות אלה באלה והמפלילות את הנאשמת באופן המוכיח את אשמתה בכל העבירות שיוחסו לה מעבר לכל ספק סביר ואולי אף למעלה מכך, מעבר לצורך".

מנגד, העדות היחידה שהובאה על ידי ההגנה במשפט היתה עדותה הבלתי מהימנה של הנאשמת, אשר גם היתה עדות מיתממת, מתחכמת ומתחמקת, שכללה הסברים בלתי מהימנים ובלתי סבירים, שלא עלו בקנה אחד עם הראיות המפלילות הרבות שהובאו כאמור על ידי המאשימה.

______________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט מרדכי לוי

______________________________________________

עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות