שני אחים נאשמים בניסיון רצח באתר בניה בתל אביב

לביהמ"ש הוגשו כתבי אישום נגד עבד עאשור ובהאא עאשור ולפיו הם ירו בעובד באתר הבנייה בשל סכסוך. הפרקליטות: "בעזות מצח הם ירו בו תוך נסיעה מהירה על אופנוע"
אייל חן |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגשו כתבי אישום כנגד עבד עאשור, 20, ובהאא עאשור, 19, אחים תושבי תל אביב, לאחר שירו במתלונן עת עבד באתר בנייה בעיר. כתב האישום מייחס לשניים עבירות של ניסיון רצח ונשיאת נשק שלא כדין. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצר השניים עד תום ההליכים נגדם. בבקשת המעצר צוין כי הנאשמים ניסו לגרום למותו של המתלונן ופעלו בעזות מצח, ולאחר תכנון. "הם ממשיכים לירות לעבר המתלונן עוד מספר פעמים, וזאת תוך כדי נסיעה מהירה על האופנוע, באור יום, במרכזה של שכונת מגורים, תוך סיכון העוברים והשבים במקום, וזאת בשים לב לעובדה שבסמוך לזירת הירי ישנם בתי ספר וגני ילדים", לשון בקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט.

מכתב האישום עלה כי לפני כחודש בשעות הבוקר, הגיעו האחים עאשור על גבי אופנוע, לאתר הבניה בו עובד המתלונן. כאשר הגיעו למקום הקיפו את האתר מספר פעמים בהמתנה לשעת כושר להוציא את תוכניתם לפועל. בשלב מסוים עצר עבד את האופנוע בפתח האתר ואחיו בהאא ירד מהאופנוע כשהוא אוחז בידיו באקדח, בו הצטייד קודם לכן.

3 יריות

כשהגיע למרחק מטרים ספורים מהמתלונן, ירה לעבר פלג גופו העליון כשלוש יריות. אז עלה בהאא בחזרה לאופנוע והשניים נמלטו מהזירה תוך כדי שבהאא ממשיך לירות לעבר המתלונן. כתוצאה מהאירוע הובהל המתלונן לחדר ניתוח ונזקק לטיפול רפואי ממושך.

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל ציינה הפרקליטות כי: "הנאשמים ניסו לגרום למותו של המתלונן ופעלו בעזות מצח, ולאחר תכנון, כשהם ממשיכים לירות לעבר המתלונן עוד מספר פעמים, וזאת תוך כדי נסיעה מהירה על האופנוע, באור יום, במרכזה של שכונת מגורים, תוך סיכון העוברים והשבים במקום, וזאת בשים לב לעובדה שבסמוך לזירת הירי ישנם בתי ספר וגני ילדים".

______________________________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות