"אני אשרוף לך את הפיצרייה": התקשר לבתי עסק ודרש כספים

סטניסלב פולוסוחין, בן 37 מאשקלון, נאשם כי סחט באיומים בעלי עסקים, בהם מכון יופי ופיצרייה, ודרש עשרות אלפי שקלים "דמי חסות" כדי לפעול ב"שטחו"
אייל חן |
אילוסטרציה envato

בישראל מחפשים כל דרך להתפרנס, אחד כזה הינו סטניסלב פולוסוחין, בן 37 מאשקלון, שהיה נוהג להתקשר לבעלי עסקים ולהסביר להם שהעסק שלהם בשטח שלו והיה סוחט מהם באיומים כסף רב, כעת הוגש נגדו כתב אישום לבית המשפט השלום באשקלון.

מכתב האישום עולה כי פולוסוחין נהג להתקשר לבעלי עסקים ולציין כי העסק שלהם נמצא בשטחו ולכן הם חייבים לו סכומי כסף שונים.

כך לדוגמה, התקשר פולוסוחין לבעלת מכון יופי בפ"ת אמר לה שעליה לשלם סכום של 12 אלף שקלים וזאת מפני שהעסק שלה נמצא בשטח שלהם או בדומה לכך. בהמשך אותו יום, התקשר פעם נוספת ואיים עליה.

המתלוננת בתגובה, שאלה אם הוא רוצה לדבר עם המשטרה, פולוסוחין ענה לה, "אני ליד המשטרה אשבור לך את הראש אם יהיה צורך, היא תלך למשטרה, עדיף שלא תלכי למשטרה".

מספר ימים לאחר מכן, כך מתואר עוד בכתב האישום, התקשר אליה פולוסוחין שוב ושאל אותה האם היא זוכרת כי עליה לשלם 20 אלף שקלים ובין היתר איים עליה באומרו "אל תשחקי איתי כי אני אגרום לך לסיוטים את תהיי בהלם מהסיוטים שאני אגרום לך….".

יום למחרת התקשר פולוסוחין אל המתלוננת ושאל אותה "את זוכרת איזה יום היום?" המתלוננת אמרה, שאין לה כסף ובתגובה פולוסוחין, אמר "זה אומר שתצטרכו לסגור".

"אני אשרוף את הפיצריה"

במקרה אחר, מפורא עוד בכתב האישום, פנה פולוסוחין אל אחיו של בעל פיצרייה באשקלון ואמר לו "… תמסור לאח שלך את האינפורמציה. הוא פתח פיצה במקום איפה שמשלמים כסף הבנת?"

המתלונן טען כי הוא לא מבין דבר ופולוסוחין, בתגובה אמר לו שאם לא יאסוף 40 אלף שקלים תוך מספר ימים הוא ישרוף לו את הפיצריה, בתגובה אמר המתלונן "אז בוא, בוא תשרוף לי את הפיצה, בוא".

מספר ימים לאחר מכן, נטען עוד, התקשר פולוסוחין בשנית ושאל את המתלונן אם העביר את המסר לאחיו, המתלונן ענה שכן ושאין בכוונתם לשלם, בתגובה ענה פולוסוחין כי זאת החלטה שלהם.

בהזדמנות אחרת, פנה פולוסוחין אל בעלים של עסק עצמאי בתחום המחשוב וטען בפניו כי הוא תיקן לחבר שלו את המחשב וגבה ממנו מחיר גבוה, המתלונן בתגובה אמר שאצלו לא קורים דברים כאלה.

אז, כך לפי האישום, פולוסוחין טען שיש לו סרטון של המתלונן עובד בלי קבלות ואיים עליו שבמידה והוא לא ישלם לו הוא יפנה לרשות המיסים. המתלונן אמר שהוא לא אוהב שמפחידים אותו ופולוסוחין בתגובה המשיך לאיים. כמו כן, פנה לבעלים של סוכנות רכב באשקלון וטען בפניו כי הוא עשה להם קטע וטען שיש לו ארבעה ימים לאסוף 50 אלף שקלים.

לפולוסוחין יוחסו עבירות של סחיטה באיומים וכן שיבוש מהליכי משפט לאחר שניסה להניע את אמו מלהעיד וכמו כן להימנע מזיהוי קולו בהקלטות.

____________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות