נאשם בתקיפת אשתו: "אני יכול לדקור אותך ואת הבן שלך"

תושב בני ברק, 30, נאשם בעבירות של תקיפה ואיומים כלפי אשתו. כתב האישום מתאר כיצד נעץ סכין לחיתוך בשר במזרן עליו שכבה האישה במטרה להפחיד אותה
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

יש נשים שעוברות התעללות נפשית על ידי בן זוגן, כך עולה מכתב אישום שהוגש נגד תושב בני ברק בן 30, בגין תקיפה ואיומים של בת זוגו. באחת הפעמים, כך מתואר בכתב האישום, הוא הגיע למיטה בה שכבה עם סכין מטבח ונעץ אותה במזרן ובכרית עליה שכבה ובהזדמנות אחרת איים עליה: "עם העצבים שלי אני יכול לדקור אותך או את הבן שלך".

על פי כתב האישום, לפני כשעשרה ימים, על רקע ויכוח בין בני הזוג, הקשור להוריו של הנאשם, תקף הנאשם את בת הזוג בכך שבזמן ששכבה המתלוננת כמיטה, איים עליה בכך שאמר שהוא יכול לרצוח מישהו ושזה יכול להיות גם היא וגם בנה. בהמשך לכך, הוא תקף אותה בכך שהיכה אותה כשתי דקות באגרופים לידיה ולרגליה, באמצעות שתי ידיו, לאחר מכן הוא קם מהמיטה ואיים עליה באומרו: "עם העצבים שלי אני יכול לדקור אותך או את הבן שלי".

סכין בפח

יום למחרת, אמר הנאשם למתלוננת שהוא לא עומד בזה, שהוא עצבני ולא מצליח להירגע מליל אמש ובהמשך הלך הנאשם למטבח ולקח מהשיש סכין מטבח גדולה המיועדת לחיתוך בשר והחל להסתובב עם הסכין בדירה. באותן הנסיבות, כשהילד ישן בחדר שינה נפרד, איים הנאשם על המתלוננת בהתנהגותו בפגיעה בה וכן מול עיניה נעץ את הסכין במזוודה שהייתה מונחת בדירה וגרם בה לחתך ואז נכנס לחדר השינה ובעודו אוחז בסכין בידיו החל לנעוץ את הסכין במזרן ובכרית של בת הזוג תוך שהיא מנסה לזוז וצועקת "לא, לא, לא" וכיווצה את שתי ידיה לכיוון גופה. בהמשך הוא התקרב לכיוונה של המתלוננת בעודו אוחז בסכין, הביט בה ושבר את הסכין לשתיים.

לאחר מכן זרק הנאשם את הסכין השבורה לפח הזבל ויצא מהדירה להוציא את פח הזבל ואת הכרית עם החור ובזמן הזה ביקשה המתלוננת מחברתה להזעיק את המשטרה ואלה הגיעו ועצרו אותו.


עו"ד שירן כהן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות