כתב אישום: גנב רכב איזי ריידר מבית מגורים בת"א

בתום חקירה משטרתית הועמד לדין תושב נתניה, 38, בגין גניבת הכלי. הנאשם נתפס בתום מרדף שהתנהל נגדו סמוך לפארק גני יהושע תוך שהוא מסכן נוסעים אחרים
מעיין לביא |
כלי הרכב שנגנב. צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירה משטרתית הגישה היום יחידת התביעות במחוז ת"א כתב אישום נגד תושב נתניה בן 38 בחשד לגניבת איזי ריידר בשווי עשרות אלפי שקלים מחניה של בית מגורים ברחוב בית חורון בת"א.

ביום ששי האחרון בשעת בוקר, התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל דיווח בדבר גניבת איזי ריידר מחניה של בית מגורים ברחוב בית חורון בת"א.

כוחות משטרה רבים פתחו בסריקות אחר החשוד והרכב וזאת עפ"י תיאור שנמסר ע"י המודיעה. השוטרים הצליחו לאתר את החשוד סמוך לפארק גני יהושע והלה, משהבחין בהם, פתח בנהיגה פוחזת ונסע, בין היתר, בניגוד לכיוון התנועה בנתיבי איילון וחצה שטח הפרדה בנוי.

בתום עיקוב ממונע הצליחו השוטרים לעצור את החשוד ולתפוס את כלי הרכב הגנוב. העצור, תושב נתניה בן 38, הועבר לחקירה בתחנת ת"א צפון ובתום חקירתו נכלא.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום, עם סיומה של החקירה, הגישה נגדו יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום בגין עבירות אלו ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

דרך הנייד: בן 17 נאשם בסחר בסמים

עוד בחדשות: בתום חקירה בתחנת רחובות, הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום נגד קטין תושב ישוב בשפלה, בגין סחר בסם מסוכן לקטינים והחזקת סם שלא לצריכה עצמית.

חוקרי הנוער בתחנת ברחובות פתחו בחקירה סמויה לפני כחודש בחשד להספקה וסחר בסמים מסוכנים מסוג קנאביס ע"י קטין כבן 17 לקטינים בעשרות הזדמנויות שונות באמצעות יישומון סלולרי.

כאמור, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי עצרו השוטרים לחקירה את הקטין המתגורר ביישוב באזור השפלה, בתום חקירתו נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט בהתאם לצרכי החקירה.

כעת הגישה יחידת התביעות במחוז מרכז, כתב אישום נגד הקטין המונה מספר אישומים בגין מספר עסקאות של סחר בסמים והחזקה שלא לצריכה עצמית. במקביל לכתב האישום מבקשת המדינה להורות על הארכת מעצרו של הנער עד תום ההליכים.

_______________________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות