אוהד מכבי ת"א נאשם בניסיון להכניס רימוני עשן לדרבי

לפי כתב האישום שהוגש לביהמ"ש נגד איתי רווח, 24 מחריש, הוא הגיע לאצטדיון בלומפילד לפני כשבועיים מצויד באביזרי פירוטכניקה "בניסיון להסלים האלימות במשחקים"
דניאל בן חמו |
עשן ביציע האוהדים של מכבי תל אביב (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה). צילום: פלאש 90

לבית המשפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד איתי רווח, בן 24 מחריש, לאחר שניסה להכניס לתוך הדרבי התל אביבי, שהתקיים לפני כשבועיים, אבוקות עשן, רימון עשן כחול, נרות עשן ועוד. המדינה מבקשת להרחיק את האוהד מאירועי כדורסל וכדורגל למשך שלוש שנים והיא מייחסת לו עבירות של פזיזות ורשלנות והכנסת חומרים מסוכנים לאירועי ספורט. "נדמה שאין צורך להרחיב על המתיחות והאווירה האלימה ששוררת לא פעם במשחקי הדרבי, ומעשיו של המשיב מעידים על מי שכיוון להסלים את האלימות הזו, באספקה של חומרים מסוכנים לאוהדי מכבי תל אביב, שכמותו", כתבו נציגי המדינה לבית המשפט.

על פי כתב האישום, לפני כשבוע וחצי במגרש חנייה הסמוך לאצטדיון בלומפילד ביפו, בעת שהיה קבוע משחק "דרבי" בין קבוצות בכדורגל היריבות – מכבי תל אביב והפועל תל אביב, החזיק רווח פריטי פירוטכניקה ביניהם אבוקות עשן מסוגים שונים, אבוקות סימון מסוגים שונים, שני נרות עשן, זיקוק ורימון עשן מסוג רימון יד 5 עשן כחול. במהלך יום הדרבי סיפק רווח, בין בתמורה ובין שלא בתמורה, פריטי פירוטכניקה שונים שהפעלתם גורמת לפליטת עשן, למספר רב של אוהדי מכבי, כשהוא יודע שהם בדרכם למשחק הדרבי ובניסיון להביא לכך, שיכניסו עמם את הפריטים למשחק הדרבי ויעשו בהם שימוש.

בקשת הרחקה

במקביל לכתב האישום, מבקשת המדינה להורות על הארכת התנאים המגבילים לשחרורו של הנאשם. בבקשה שהוגשה לבית המשפט, נדרש בין היתר כי רווח יורחק למשך שלוש שנים מאירועי כדורגל וכדורסל לתקופה של 3 שנים.

"נדמה", כתבו נציגי המדינה לבית המשפט, "כי אין צורך להרחיב על המתיחות והאווירה האלימה ששוררת לא פעם במשחקי הדרבי, ומעשיו של המשיב מעידים על מי שכיוון להסלים את האלימות הזו, באספקה של חומרים מסוכנים לאוהדי מכבי תל אביב, שכמותו".

כתב האישום שהוגש נגד רווח מייחס לו עבירות של מעשה פזיזות ורשלנות באספקה של חומר מסוכן; מעשה פזיזות ורשלנות בהחזקה של חומר מסוכן; ניסיון להכנסת אמצעיים שהפעלתם גורמת להפעלת עשן אל תוך אירוע ספורט.

__________________________________

עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות