אימה בדרום ת"א: צעירה הותקפה בעת שחזרה מעבודתה

נתין זר מאריתריאה נאשם כי הבחין בעובדת ברחוב סלמה, הגיח מאחוריה, תפס אותה בחוזקה וניסה לחנוק אותה. עוברי אורח שהבחינו במתרחש נזעקו לסייע לה
גילי סיוון-כהן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

אימה בדרום תל אביב: כתב אישום שהוגש לביהמ"ש בתל אביב מתאר כיצד צעירה שיצאה ממקום עבודתה במסעדה הותקפה מאחור על ידי נתין זר מאריתריאה, בן 53, בעל עבר פלילי, אשר חנק אותה. למזלה של הצעירה, עוברי אורח שהבחינו במתרחש נזעקו לסייע לה. לצד כתב האישום שהוגש נגד הנתין הזר, מבקשת המדינה להורות על מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מכתב האישום שהגישה יחידת התביעות של מחוז תל אביב, עולה כי בשעה אחת בלילה המתלוננת סיימה לעבוד בדרך סלמה בתל אביב והחלה לצעוד לביתה. לפתע, וכאשר הנאשם תחת השפעת אלכוהול, הוא הגיח מאחוריה, תפס את פניה בחוזקה והפילה כך למדרכה, ואז החל לחנוק אותה.

בהמשך, כך מפורט בכתב האישום, בניסיון להציל את עצמה המתלוננת הציעה לו לקחת לה את הטלפון. הנאשם לקח את טלפון המתלוננת והמשיך בחניקתה. מעשיו של הנאשם הפסיקו אך כאשר הגיח אדם שהבחין באירוע מחלון ביתו והפציר בו להפסיק מעשיו. מיד לאחר מכן, הגיע למקום עוד אדם ושלושה אנשים נוספים והנאשם ברח מהמקום.

עבר פלילי

עוד מצוין בכתב האישום כי המתלוננת החלה לעקוב אחריו ובמקביל התקשרה למשטרה וכשאלו הגיעו עלתה עם השוטר לרכב והצביעה על הנאשם באותו מקום אליו הובילה את השוטרים למקום בו הוא הסתתר. לאחר מכן המתלוננת זיהתה אותו כאשר ראתה אותו בתחנה.

במקביל לכתב האישום, הגישה המדינה בקשה למעצר עד תום ההליכים. בבקשה צוין על ידי נצידי יחידת התביעות של המשטרה, כי הנאשם אוחז ב-2 הרשעות קודמות משנת 2015 ו-2016 בגין עבירות של איומים ותקיפת בן זוג. בגין שתי הרשעות אלו הוא ריצה מאסרים בפועל. הנאשם עצמו טען בחקירתו כי היה שיכור כלוט ולפיכך אינו זוכר האם עשה את המעשה ואם לאו.

"מסוכנות הנאשם זועקת מהמיוחס לו עת ביצע עבירת אלימות חמורה בהיותו תחת השפעת אלכוהול, בשעת לילה מאוחרת, מבלי שקדמה כל היכרות או התגרות מוקדמת מצדה של המתלוננת", נכתב בבקשה על ידי התובעת מפקח עו"ד דפנה חייקין.

עוד הוסיפה עו"ד חייקין: "מסוכנותו של המשיב מופנית כלפי כולי עלמא כאשר הוא, ללא כל רסן ובידיעה מלאה הכניס עצמו למצב של שכרות עד אבדן זיכרון מעשיו, כפי שהוא מתאר זאת בעצמו בחקירתו. אז, ללא מחשבה מוקדמת או התגרות כלשהי, באופן אקראי, תקף את המתלוננת באכזריות על ידי חניקתה, ולמזל כולם מעשיו הופסקו, אך גם זח אך על ידי התערבות עוברי אורח".

____________________________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות