בגינה הציבורית: פלסטיני נאשם בתקיפה מינית

במהלך ביקורת במחסום נעצר חשוד בביצוע מעשה מגונה בנערה כבת 14 בקריית אונו לפני כשנה. רשויות האכיפה הגישו נגדו כתב אישום ובקשה לעצרו עד תום ההליכים
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

כשנה לאחר שפלסטיני בן 36, ביצע, לפי החשד, עבירות מעשה מגונה, בנערה כבת 14, בגינה ציבורית בקרית אונו, הוא נעצר במחסום שהתכוון לחזור לישראל, כעת הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, המייחס לו ביצוע עבירת מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים.

לפני כשנה, בשעות הצהריים, פגש הנאשם את הנערה בעת שטיילה עם כלבה, בגינת הכלבים בקרית אונו. הוא החל לשוחח עימה והיא פנתה לדרכה בחזרה לביתה ובניסיון לעכבה התיישב המשיב על ספסל, תפס ידה בחוזקה ואמר לה "לאן את הולכת אנחנו עוד מדברים?". הוא ביקש לקבל את מספר הטלפון שלה. לאחר שסירבה, שאל אותה לגילה והיא השיבה שהיא כבת 14, והוא ענה לה: "אה נו מתאים את בוגרת ויש לך שכל". אף שידע שמדובר בקטינה, המשיך המשיב בניסיונות לקבל את מספר הטלפון, הציג עצמו בשנית והושיט ידו ללחיצת יד לשלום. בתגובה לכך, הושיטה המתלוננת לעברו את ידה והמשיב אחז בידה, משך אותה אליו, חיבקה בחוזקה וליטף את גבה, תוך שלחש לה שהיא יפה ושהוא רוצה להכיר אותה.

נתפס במחסום

משהשתחררה מחיבוקו, המשיך המשיב לאחוז במותניה, קירב פניו לפניה וניסה לנשקה על פיה. המתלוננת בתגובה הרחיקה פניה לאחור, הסירה ידיו ממנה ואמרה "זה לא מתאים". כשפנתה שוב לעזוב את המקום, תפס המשיב בידה ומשך אותה אליו בניסיון לעצור בעדה. רק לאחר שחייגה לבקשתו לטלפון הנייד שלו, איפשר לה הנאשם לעזוב את המקום.

במהלך השנה האחרונה ניסתה המשטרה לזמן את המשיב לחקירה מספר פעמים, אולם זה נמנע מלהגיע, ונעצר רק לפני כעשרה ימים, במחסום משטרתי כאשר הסתבר שהינו דרוש חקירה. בעדותה מסרה הנערה את מספר הטלפון ושמו של המשיב. עוד תיארה כי המשיב התעקש להמשיך להיות עמה בקשר טלפוני, ושלח הודעות רבות לטלפון גם לאחר שזו חסמה אותו. המשטרה גבתה גם את עדותה של אם הנערה שלה סיפרה ביום למחרת על האירוע. בהודעתה תיארה את השתלשלות האירוע כפי שתיארה אותו המתלוננת וכן סיפרה על מצבה הרגשי של המתלוננת אשר הייתה שרויה נסערת וחרדה.

___________________________________________

עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות