שוד על הכביש: דרשו כסף תוך כדי ירי

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד מוחמד מיזערו, בן 22 ועלאא יאסין בן 25, תושבי העיר, ולפיו הם היו מעורבים בניסיון שוד סמוך לגילה בחודש שעבר
רונן לוי |
שוד שודד איום חטיפה סחיטה
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגשו כתבי אישום נגד מוחמד מיזערו, בן 22 ועלאא יאסין בן 25, תושבי העיר, זאת לאחר שהיו מעורבים בניסיון שוד בירושלים לפני כחודש. כתבי האישום מייחסים לנאשמים, ניסיון שוד, נשיאת נשק, ירי מנשק חם, חבלה במזיד, שינוי זהות של רכב או חלק רכב, סיוע לניסיון שוד ושיבוש מהלכי משפט. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטים נגדם.

על פי כתב האישום, הנאשם מיזערו ואחרים התכוונו לשדוד סכום כסף משמעותי מהמתלונן באמצעות אקדח, מיזערו נפגש עם הנאשם עלאא יאסין ובמהלך הפגישה ביקש מיזערו להשתמש ברכבו לצורך ביצוע השוד תמורת סכום כסף גבוה, אך עלאא סירב לכך. בהמשך ביקש מיזערו מעלאא להישאר באזור בית צפאפא, כך שיוכל לסייע להם במקרה והשוד לא יתממש כמתוכנן, זאת תמורת תגמול כספי. בצהרי היום המתינו מיזערו ואחרים המתינו ברכב כשברשותם אמצעים לכסות את פניהם וידיהם, ואקדח טעון בתחמושת.

בקשת מעצר

כאשר הגיע המתלונן לאזור גילה והמתין ראשון ברמזור בצומת, הנאשם מיזערו ואחרים עקפו קו הפרדה רצוף נסעו בנתיב הנסיעה הנגדי כך שעקפו טור של כלי הרכב שהמתינו לשינוי הרמזור בצומת, וחסמו את הצומת ואת רכב המתלונן. מהרכב יצאו שניים מהחבורה, כאשר אחד מהשניים אחז באקדח וירה לעבר הרכב ממרחק קצר, תוך שהוא מתקדם לדלת הנהג, והאחר רץ לכיוון דלת הנוסע מקדימה, וזאת במטרה לגנוב מהמתלונן סכום כסף רב.

המתלונן ששם לב לכך עלה על אי תנועה עקף את הרכב החוסם ונמלט מהמקום. האחר שאחז בנשק ירה לעבר המתלונן שתי יריות נוספות תוך שהוא פוגע בחלקו האחורי התחתון של כלי הרכב של המתלונן. מיד לאחר מכן, עלו השניים לרכב, ונסעו במהירות מהמקום. אז, התקשר מיזערו לעלאא, שהמתין בקרבת מקום, וביקש ממנו לאסוף אותו לבית צפאפא. בהמשך, בסמוך נפגשו מיזערו ועלאא באזור עיסאוויה. במהלך הפגישה עדכן מיזערו את עלאא שהרכב נתפס על ידי המשטרה והורה לו לזרוק את כרטיס הסים של הטלפון ואת מכשיר הטלפון, ועלאא זרק את כרטיס הסים.

________________________________________

עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות