תושב קריית גת נאשם: אנס את בת הזוג של שכנו

על פי כתב האישום, הנאשם הציע להסיע את המתלוננת לביתה לאחר שיצאה מבית חברה נסערת, ובדרך אנס אותה ואיים עליה פן תספר על שאירע
דניאל בן חמו |
ביצע עבירות מין בבתו במשך שנים - נידון ל-13 שנות מאסר
אילוסטרציה

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד תושב קריית גת כבן 55, שאנס את בת זוגו של שכנו ואיים שאם בן הזוג שלה ישמע על מה שקרה זה יעלה לה ביוקר. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו. בבקשת המעצר ציינו נציגי הפרקליטות כי קיים יסוד סביר לחשש כי אם ישוחרר ינסה לשבש הליכי משפט ולהתחמק מהדין, נוכח איומיו כלפי המתלוננת בסיום האירוע כמפורט בכתב האישום, כמו גם היכרותו עם בן הזוג של המתלוננת ומגוריו בעיר מגוריה של המתלוננת, שמאוד חוששת מפניו".

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אלכס דרנבוים, עולה כי במהלך חודש אוקטובר האחרון המתלוננת יצאה נסערת מביתו של בן זוגה שבקריית גת וחיפשה מונית באמצעות אפליקציה. הנאשם, שעמד בחניה, הבחין בכך והציע להסיעה לביתה.

"זה יעלה לך ביוקר"

במהלך הנסיעה המתלוננת בכתה ונותרה בסערת רגשות, ובתגובה לכך מפרדי הציע לה לעצור ולשתות משהו על מנת שתירגע לפני שתשוב לביתה וכדי שילדיה לא יראו אותה במצב זה. המתלוננת נענתה להצעתו, ולאחר מספר דקות נסיעה השניים הגיעו לבית קרקע בעיר.

בעוד המתלוננת התיישבה על הספה בסלון, הנאשם נכנס לאחד החדרים בבית, הצטייד בקונדום, וחזר לסלון כשכפתור מכנסיו פתוח. בשלב זה ניגש למתלוננת ואנס אותה תוך שהיא נאבקת בו ומתחננת שיעזוב אותה. לאחר מכן השניים התלבשו והגבר הסיע את המתלוננת לביתה. בטרם ירדה מהרכב אמר לה שאם בן הזוג שלה ישמע על מה שקרה "זה יעלה לך ביוקר".

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של אינוס והדחה בחקירה בנסיבות מחמירות. במקביל הגישה הפרקליטות בקשה להארכת מעצרו, במסגרתה טענה בין היתר, כך: "קיים יסוד סביר לחשש כי אם ישוחרר ינסה לשבש הליכי משפט ולהתחמק מהדין, נוכח פנייתו למתלוננת בסיום האירוע כמפורט בכתב האישום, כמו גם היכרותו עם בן הזוג של המתלוננת ומגוריו בעיר מגוריה של המתלוננת, שמאוד חוששת מפניו".

__________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות