אישום: מטפל הוליסטי ביצע עבירות מין חמורות במטופלותיו

הפרקליטות טוענת כי הנאשם, נתין זר מטיבט, ביצע את המעשים תוך שהוא טוען בפני הנשים כי מדובר בחלק מהטיפול ועל ידי קבלת הסכמתן למעשה במרמה
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד מטפל הוליסטי, יליד טיבט ובעל אזרחות איטלקית, בן 54, בגין עבירה של אינוס ושתי עבירות של מעשה מגונה במרמה שביצע במטופלות שלו.

המדובר בטיבטי אשר עוסק למחייתו ברפואה אלטרנטיבית ונוהג לפקוד את ישראל מדי שנה ולהציע את שירותיו כמטפל הוליסטי, בעד תשלום. במהלך הטיפול ההוליסטי שהעניק הנאשם למתלוננות, ביצע בהן מעשים מיניים תוך מצג שווא כאילו הדבר מהווה חלק מהטיפול ותוך ניצול הסכמתן למעשיו שהושגו במרמה.

על פי האישום הראשון, עם הגיעו של המשיב לישראל, תיאמה עימו צעירה טיפולים ולאחר שניהל עימה שיחה קצרה בנוגע לבעיותיה הרפואיות, ביקש ממנה להתפשט ובעודה שוכבת ביצע בה מעשים מגונים תוך ניצול הסכמתה למעשיו שהושגו במרמה. הטיפול השני הוא כבר גהר מעליה תוך כדי עיסוי וכאשר התלוננה בפניו על כאב, ענה לה: "תסמכי עליי" ולאחר מכן ביצע מגע מיני תוך הצגת מצג שווא כאילו המגע המיני נדרש לטיפול.

"חבקי אותי חזק"

לאורך הטיפול בכתה הצעירה ודמעות זלגו מעיניה, והנאשם ניגב הדמעות בממחטה, החמיא לה וביקש ממנה: "לחבקו חזק". כך גם קרה בטיפול השלישי שבסופו נישק את לחיה, ביקש ממנה לחבקו, הרגיעה וליטף את פניה.

על פי האישום השני במהלך טיפול באישה אחרת, הוא ביצע בה עבירות מין תוך שהוא מסביר לה שזה חלק מהטיפול ולאחר שביצע בה עבירת אינוס הוא מצדו התנצל בפניה, חיבק אותה והציע לה לנשום ביחד אתו לשם הרגעה.

הנאשם הכחיש בשתי חקירותיו הראשונות ביצוע מעשים מיניים במתלוננות. בחקירתו השלישית, ועל אף שליטתו בשפה האנגלית, סירב לשתף פעולה ועמד על נוכחות מתורגמן לשפה הטיבטית. "נגד המשיב נשקפת מסוכנות נוכח המעשים החמורים המיוחסים לו. מסוכנותו נלמדת מביצוע העבירות במסגרת עיסוקו, תוך ניצול האמון המלא שנתנו בו המתלוננות. המתלוננות סמכו על המשיב והפקידו גופן בידיו, במטרה שיפתור את בעיותיהן הרפואיות. בחסות האמון שנתנו בו, פשטו המתלוננות בגדיהן מעליהן, והמשיב ניצל מצב זה לסיפוק צרכיו המיניים והכל במצג שווא, כאילו הדבר נדרש לצורך הטיפול, ואף ביצע מעשה של אינוס ממש".

__________________________________________

עו"ד יניב זוסמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות