כוכב הצפון חוגג 40

עו"ד ונוטריון גיל אלימלך חוגג 40 בריאיון אישי לאתר המשפטי אוביטר
מעיין לביא |
עו"ד ונוטריון גיל אלימלך

עו"ד אלימלך, חגג החודש את העשור הרביעי בחייו ומביט אחורה בגאווה גדולה על המפעל שייסד ובנה בלמעלה מעשור. משרדו של עו"ד אלימלך ממוקם בראש פינה וחולש במתן שירותיו המקצועיים על כל אזור הצפון בתחום האזרחי-משפחה וכן בתחום הנדל"ן. עיון ברפרטואר העשיר של אלימלך מלמד על מקצועיות, נחישות ועבודה ללא פשרות באדם שלפני הכל הוא איש משפחה, מלח הארץ, ערכי ואוהב אדם. אלו הם היסודות והערכים המחזיקים את בניין חייו.

בראיון שערכנו לצורך הכתבה עם עו"ד אלימלך, הוא סיפר לנו על הגשמת מטרות ויעדים, על תחושת שליחות שמניעה אותו וגם על רדיפת צדק, יסודיות ונחישות ללא פשרות. אלה הפכו את עו"ד אלימלך לעורך דין מוערך ועסוק בקהילת עורכי הדין – זאת עד השעות הקטנות של הלילה ובחירה מדוקדקת של צוות עבודה איכותי ומובחר.

לצד ההצלחה המקצועית, לבו של אלימלך לעולם לא יוכל להיות שלם, זאת לאחר שאיבד את אחיו התאום, ניר זכרו לברכה, שנפטר בטרם עת אשתקד ממגפת הקורונה. גיל וניר היו קרובים עד מאוד ונסיבות פטירתו הכו את גיל מכה קשה וכואבת. גיל כמו גיל יודע לקחת כל משבר ולמנף אותו לצמיחה ותעיד על כך הצלחת המשרד בשנה האחרונה שהיתה גדולה מהשנים שקדמו לה.

רעב להצלחה

רעב להצלחה

מי שלא מכיר את עו"ד אלימלך יטה לחשוב כי הוא נולד עם "כפית זהב בפה" וכי הוא הגיע לאן שהגיע כי הדרך היתה סלולה עבורו, אך ההפך הוא הנכון. לא החליפות המחויטות ומכונית הספורט וחיבתו לגאדג'טים הניעו אותו להצלחה אלא דווקא נסיבות חייו המורכבות כילד והעוני בו הוא גדל הם שהביאו לרעב להצלחה. קולגות יעידו כי מדובר באישיות מיוחדת וכי "מקצוע עריכת הדין בחר בו לא הוא במקצוע" וכי "הוא אדם מיוחד שתמיד נמצא עם הרגליים על הקרקע".

הוריו של אלימלך התגרשו כאשר היה בן 3. גיל גדל בשכונת עוני ואימו נאלצה להתמודד עם קשיי פרנסה בזמן שהיא מגדלת לבדה ארבעה בנים, מתוכם התאומים גיל וניר (ז"ל התאום).

אלימלך מתגאה לספר שלמרות הקשיים הוא זוכר את ילדותו כמאושרת, בעיקר בזכות האם שהוא כל כך מעריך את עבודתה הקשה. היא זו שדאגה לכל צרכיהם והעניקה להם המון חום ואהבה עם פשטות ואמת. "היא ראתה רק אותנו מול עיניה אנחנו היינו 'ההון עצמי שלה', היא וויתרה על עצמה בשבילנו השקיעה שעות בזמן איכות ועודדה תמיד ללמוד ולהיות בסביבה טובה".

בגיל 15 כבר נרתם גיל לסייע לאימו בפרנסה הבית ועבד בעבודות מזדמנות זאת במקביל ללימודים בתיכון. לימים, לא משנה עד כמה הוא עסוק בעבודה הוא מוצא זמן להקדיש לאימו ומשפחתו, לדבריו "הכרת הטוב" "וכיבוד הורים" זה מקור הברכה לחיים טובים ומסר לילדיו שלו ולבנו הבכור.

מיד עם שחרורו מצה"ל החל עו"ד אלימלך את לימודי המשפטים ובשנת 2018 סיים גם תואר שני במשפטים, כל זאת בזמן שהוא מוביל ומנהל את צוות העובדים במשרד המתמחה בתחום המשפט האזרחי ודיני המשפחה והנדל"ן.

במהלך תקופה זו, הצליח אלימלך, לא רק לבסס את המוניטין שלו ושל המשרד כמוביל בתחומיו, אלא גם להקים משפחה למופת והוא אב גאה לשלושה ילדים.

הוא חובב של מוזיקה נוסטלגית ובעל אוסף תקליטים מרשים להם הוא מאזין בפטיפון במשרדו, ובנוסף אוהב לבלות בשעות הפנאי עם חברים ויין איכותי במקומות מיוחדים.

ללמוד איך לרקוד בגשם

אלימלך: "דווקא הקשיים איתם התמודדנו כמשפחה בהיותי ילד, הם אלו שגרמו לי לגבש את הייעוד שלי לעזור לאנשים. לא בכדי בחרתי לעסוק דווקא בתחומי המשפט שנוגעים באופן אישי כמעט בכל אחד מאיתנו. מעבר למקצועיות, חשוב לי שהלקוחות שלי ידעו שהם יכולים לשאול, להתייעץ, להתלבט, ולקבל ממני ומצוות המשרד מענה אישי ומכיל כמעט בכל שעה ביממה. חשוב לי לראות סביבי אנשים מצליחים, אני תמיד מפרגן ודוחף ללימודים חושב שעם שאיפות ,חלומות, התמדה, חריצות ועבודה קשה כל אחד יכול להצליח".

ומה לגבי תוכניות לעתיד?

שנת האבל שפקדה את עו"ד אלימלך אילצה אותו לדחות את לימודי הדוקטורט. "אני שואף להמשיך ולהתקדם בלימודים", הוא מבטיח, "ובקרוב אתחיל את הדוקטורט".

עוד על הפרק, להתרחב לסניף במרכז הארץ אשר קורם עור וגידים כבר בימים אלה… וכמו שגיל נוהג לצטט: ״החיים הם לא עניין של המתנה לסערה שתעבור, אלא ללמוד איך לרקוד בגשם".

______________________________________________________

עו"ד גיל אלימלך

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות