צפו: היכו רוכב אופנוע כי לא נתן להם זכות קדימה

המשטרה עצרה שני אחים בחשד שתקפו צעיר בבת ים בגלל ויכוח על שימוש בדרך. לביהמ"ש הודיעה המדינה כי בכוונתה להגיש נגדם כתב אישום בהמשך השבוע
רונן לוי |
התקיפה בבת ים. צילום מסך מתוך תיעוד המשטרה

האלימות בכבישים נמשכת: המשטרה עצרה בשבוע שעבר שני אחים, קטין ובגיר, החשודים בתקיפת צעיר בבת ים על רקע ויכוח על השימוש בדרך. בבית המשפט הוגש נגדם הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים.

במשטרה התקבל בשבוע שעבר דיווח ממודיעה על קטטה שפרצה בין 3 צעירים בבת ים. מחקירת האירוע עלה כי שני רוכבי אופנוע פנו לרוכב אחר במהלך נסיעה בדרך בן גוריון בבת ים והורו לו לעצור בצד לאחר שכביכול לא נתן להם זכות קדימה.

לאחר שעצר החלו החשודים לתקוף את הרוכב תוך שימוש באלה ואף ריססו לעברו גז פלפל. עוברי אורח שהיו במקום הפרידו בין הניצים. הקורבן, תושב באר שבע בן 25, נפצע באורח קל, ופונה לביה"ח וולפסון לקבלת טיפול רפואי.

שני החשודים, אחים (בגיר וקטין) תושבי חולון, נמלטו מהמקום ולאחר סריקות מאומצות, אותרו ונעצרו ע"י השוטרים לחקירה בתחנת בת ים. מעצרם של השניים הוארך בבית המשפט והיום עם סיומה של החקירה, הוגשה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים.

עוד בחדשות: בן 19 נאשם בעבירות מין ברשת

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד גלעד כהן, בן 19 מרמת גן, בגין שורת עבירות מין שביצע בארבע קטינות בגילאי 12-14 שנים, באמצעות יישומוני דיסקורד ואינסטגרם. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של כהן עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

מכתב האישום עלה כי בין החודשים אוגוסט לדצמבר 2022, התכתב כהן עם קטינות ביישומונים דיסקורד ואינסטגרם וניהל עימן שיח מיני בוטה. במהלך התכתבויותיו עם הקטינות, כהן הפציר בהן שישלחו לו תמונות שלהן, ציין שהוא מגורה מהן מינית, והפנה אליהן התייחסויות מיניות חוזרות כשתיאר בפניהן מעשים מיניים שהיה רוצה לבצע בהן. כהן ביצע באחת מהקטינות, במספר הזדמנויות, מעשים מגונים בכך ששלח לה תמונות של איבר מינו ואף חשף בפניה את איבר מינו בשיחות וידאו שערכו, ואונן.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים, הפרקליטות ציינה את חומרת מעשיו של כהן, שבוצעו בזירה המקוונת כשאין בינו לבין הקטינות כל היכרות מוקדמת. כתב האישום מייחס לכהן עבירות של מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה ארבע עשרה שנים, ניסיון למעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה ארבע עשרה שנים, הטרדה מינית וניסיון להטרדה מינית.

___________________________________________

עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות